>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
İşbirlikli Teknolojilerle Öğrenme ve Öğretme | BTE527 | Seçmeli | Yüksek lisans | 1 | Güz | 7 |
Doç. Dr. Arzu DEVECİ TOPAL
1) İşbirlikli öğretim yöntemlerinin kuramlarını açıklar
2) İşbirlikli teknolojiler ile desteklenmiş bir öğretim tasarlar
3) İşbirlikçi teknolojileri müfredata entegre etmenin yollarını ve yöntemlerini tartışır.
4) Öğretimi destekleyen işbirliğine dayalı teknolojileri seçer.
Program Yeterlilikleri | |||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ||
Öğrenme Kazanımları | |||||||||||
1 | Orta | Düşük | |||||||||
2 | Orta | Yüksek | Orta | ||||||||
3 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Orta | |||||||
4 | Orta |
Yüz Yüze
Yok
öğretim teknolojileri
Bu dersin içeriği Yapılandırmacı öğrenme kuramlarına genel bakış, işbirlikli öğretim yöntemleri, işbirlikli öğretim yöntemlerinin müfredata entegrasyonu, zayıf ve güçlü yanları, işbirlikli öğrenme için görev ve problem tanıma, grup dinamiği, işbirlikli öğrenmede kullanılan iletişim ve paylaşım araçları, iletişim ve paylaşım araçlarının müfredata entegrasyonu, işbirlikli öğrenmede öğrenci değerlendirmesi konularından oluşmaktadır.
1) Anlatım
2) Anlatım
3) Soru-Cevap
4) Tartışma
5) Alıştırma ve Uygulama
6) Alıştırma ve Uygulama
7) Alıştırma ve Uygulama
8) Alıştırma ve Uygulama
9) Grup Çalışması
10) Bireysel Çalışma
11) Bireysel Çalışma
12) Bireysel Çalışma
13) Bireysel Çalışma
14) Bireysel Çalışma
15) Bireysel Çalışma
Ara Sınav Notunun Başarıya Oranı |
40% |
---|---|
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
60% |
Toplam |
100% |
Türkçe
İstenmemekte