>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Elektronik Müşteri İlişkileri Yönetimi (e-crm) | BTI114 | Seçmeli | Yüksek lisans | 1 | Bahar | 6 |
Doç. Dr. Nihal TAŞOĞLU
1) Müşteri ilişkileri kavramını tanır.
2) müşteri değeri, müşteri memnuniyeti ve müşteri sadakati kavramlarını ilişkilendirir.
3) ilişkisel pazarlamanın dinamiklerini bilir.
4) veri tabanı pazarlamasını ve teknolojilerini tanır.
5) CRM yazılımlarını tanır.
Bölümün/programın program yeterlilikleri sistemde olmadığından ilişkilendirme işlemi yapılamamıştır.
Yüz Yüze
Yok
Finansal Halkla İlişkiler
MİY'le ilgili müşteri memnuniyeti, müşteri değeri ve sadakati gibi kavramlar, elektronik CRM uygulamaları, yazılım programları dersin içeriğini oluşturmaktadır.
1- Dotun Adebanjo(2003). Classifying and selecting e?CRM applications: an analysis?based proposal Published by MCB UP Ltd
Payne, Adrian. (2005). Handbook of CRM. Oxford: Butterworth-Heinemann
Kotler, Philip. (2004). Soru ve Cevaplarla Günümüzde Pazarlamanın Temelleri.
İstanbul: Optimist Yay.
Odabaşı, Yavuz. (2007). Satışta ve Pazarlamada Müşteri
İlişkileri Yönetimi. İstanbul: Sistem Yay.
Baş, Mehmet, Tolon, Metehan, Aktepe,Cemalettin. (2015). Müşteri İlişkileri Yönetimi. Ankara: Detay Yayıncılık
1) Anlatım
2) Soru-Cevap
3) Tartışma
4) Örnek Olay
5) Bireysel Çalışma
Yarıyıl İçi Çalışmalarının Başarıya Oranı |
40% |
||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|||||||||||||||
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
60% |
||||||||||||||
Toplam | 100% |
Türkçe
İstenmemekte