>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Sosyal Bilimlerde Veri Analizi Ve Spss Uygulamalari II | FDB108 | Seçmeli | Yüksek lisans | 1 | Bahar | 8 |
Prof. Dr. Sefer YAVUZ
1) SPSS paket programını tanır
2) SPSS paket programına uygun veri toplama aracı hazırlayabilir
3) SPSS paket programına veri girişi yapabilir
4) SPSS paket programı aracılığıyla bazı istatistik analiz tekniklerini uygulayabilir
Program Yeterlilikleri | |||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ||
Öğrenme Kazanımları | |||||||||||||
1 | Düşük | Düşük | Düşük | Düşük | Düşük | Düşük | Düşük | Yüksek | Orta | Orta | Orta | ||
2 | Düşük | Düşük | Düşük | Düşük | Düşük | Düşük | Düşük | Düşük | Düşük | Düşük | Düşük | Düşük | |
3 | Düşük | Düşük | Düşük | Düşük | Düşük | Düşük | Düşük | Düşük | Düşük | Düşük | Düşük | Düşük | |
4 | Düşük | Düşük | Düşük | Orta | Düşük | Düşük | Orta | Orta | Orta | Orta | Orta | Orta |
Yüz Yüze
Yok
Din Sosyolojisi Teorileri II
İki ve daha fazla değişkenli frekans analizi, merkezi dağılım ölçüleri, t” testi ve türleri, varyans analizi ve türleri, ki kare’nin hesaplanması, tek-örneklem ki kare analizi, iki değişkenli ki kare analizi korelasyon katsayısı, basit ve kısmi korelasyon analizleri, regresyon analizi, basit-doğrusal regresyon, çoklu-doğrusal regresyon gibi analiz uygulamaları
1- Zeki ARSLANTÜRK ve E. Hamit ARSLANTÜRK, Uygulamalı Sosyal Araştırma, Çamlıca Yay., İst., 2011.
2- Şener BÜYÜKÖZTÜRK, Sosyal Bilimler İçin Veri Analizi El Kitabı, Pegem A Yay., Ank., 2007.
3- Remzi ALTUNIŞIK, Recai COŞKUN, Serkan BAYRAKTAROĞLU, Engin YILDIRIM, Sosyal Bilimlerde Araştırma Yöntemleri, Avcı Ofset, İstanbul, 2004.
4- Günay, Ünver, Erzurum ve Çevre Köylerinde Dinî Hayat, Erzurum Kitaplığı, İstanbul 1999.
1) Anlatım
2) Soru-Cevap
3) Tartışma
4) Alıştırma ve Uygulama
5) Grup Çalışması
6) Örnek Olay
Ara Sınav Notunun Başarıya Oranı |
40% |
---|---|
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
60% |
Toplam |
100% |
Türkçe
İstenmemekte