>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Doktora Atölye 2 | MIM602 | Zorunlu | Doktora | 1 | Bahar | 8 |
Prof. Dr. Neşe ÇAKICI ALP
Doç. Dr. Neslihan TÜRKMENOĞLU BAYRAKTAR
Dr. Öğr. Üyesi Emre KİSHALI
Dr. Öğr. Üyesi Nurdan KUBAN
Arş. Gör. Seda KAPLAN ÇİNÇİN
1) Tasarlama becerileri gelişir
2) Analiz ve sentez yapma becerileri gelişir
3) Farklı metodlarla araştırma yapma becerileri olgunlaşır.
4) Sunum becerileri gelişir.
Program Yeterlilikleri | ||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | ||
Öğrenme Kazanımları | ||||||||||
1 | Orta | Orta | Orta | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Orta | Orta | |
2 | Düşük | Orta | Orta | Yüksek | Yüksek | Orta | Orta | Orta | Orta | |
3 | Orta | Orta | Orta | Yüksek | Orta | Düşük | Orta | Orta | Orta | |
4 | Yüksek | Orta | Orta | Orta | Yüksek | Orta | Orta |
Yüz Yüze
Yok
yok
Kentsel, bina büyüklükleri ve bunları oluşturan örüntüler. Kentlerin imarlı iskan alanları, yeni yerleşim alanları, merkezi iş alanları vb.
1- The Design Studio A Black Hole, Hülya Yürekli, YEM YAYINLARI, 2007.
2- Culture, Meaning, Architecture:Critical reflection on the Work of Amos Rapoport, Ed.K:D:Moore, Ashgante-Aldershot, UK.2000
1) Soru-Cevap
2) Gösteri
3) Örnek Olay
Ara Sınav Notunun Başarıya Oranı |
50% |
---|---|
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
50% |
Toplam |
100% |
Türkçe
İstenmemekte