>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Davranışsal Pazarlama | UPD107 | Seçmeli | Doktora | 1 | Güz | 5 |
Dr. Öğr. Üyesi Duygu FIRAT
1) Pazarlama literatüründeki tüketici davranışları teorilerini anlatır.
2) Tüketici davranışlarını etkileyen faktörleri açıklar.
3) Tüketici satın alma karar sürecini anlatır.
4) Tüketici davranışlarını araştırmada kullanılan yöntemleri belirler.
5) Tüketici davranışlarını tahmin etmede kullanılan analizleri açıklar.
Program Yeterlilikleri | ||||
1 | 2 | 3 | ||
Öğrenme Kazanımları | ||||
1 | Yüksek | Yüksek | ||
2 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | |
3 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | |
4 | Yüksek | Yüksek | ||
5 | Yüksek | Yüksek | Yüksek |
Yüz Yüze
Yok
İstenmemekte
Davranışsal pazarlama, tüketim sahası içerisinde bireylerin davranışlarını inceler. Sosyal psikoloji ve davranışsal karar alma teorisi çerçevesinde pazarlamanın bu alanı; tüketici karar alma süreçleri, motivasyon, algı, tutumlar ve ikna, referans grup etkisi, kültür, bilinçli olan ve olmayan tüketici davranışları, duygular ve nöropazarlama gibi ana başlıkları içerisinde barındırır.
1) Anlatım
2) Soru-Cevap
3) Tartışma
4) Alıştırma ve Uygulama
5) Örnek Olay
6) Bireysel Çalışma
Ara Sınav Notunun Başarıya Oranı |
20% |
---|---|
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
80% |
Toplam |
100% |
Türkçe
İstenmemekte