>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Ürün ve Marka Yönetimi | UPD106 | Zorunlu | Doktora | 1 | Bahar | 6 |
Dr. Öğr. Üyesi Duygu FIRAT
1) Ürün yönetimi hakkında bilgi sahibi olma
2) Marka kavramını, markalaşmanın geçmişten günümüze geçirdiği evreleri ve günümüzde markalaşmanın anlam ve önemi kavrar.
3) Günümüzde uygulanan markalama stratejilerini ve markalama kuralları kavrar.
4) Marka ismi seçimi, farkındalık yaratma ve marka bağlılığı oluşum şekilleri kavrar.
5) Marka imajı oluşturma, konumlandırma ve bütünleşik pazarlama karmasının marka oluşturmadaki işlevini kavrar.
6) Marka planlaması yapabilir
Program Yeterlilikleri | ||||
1 | 2 | 3 | ||
Öğrenme Kazanımları | ||||
1 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | |
2 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | |
3 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | |
4 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | |
5 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | |
6 | Yüksek | Yüksek |
Yüz Yüze
Yok
İstenmemekte
Adaylar marka ve marka yönetimi, marka denkliği, marka denkliği unsurları, marka denkliğinin ölçümü, marka konumlandırması, marka değeri, marka denkliği ve unsurları(algılanan kalite, marka çağrışımı, marka farkındalığı, marka sadakati, marka kişiliği, imajı, marka stratejileri, marka iletişimi, marka yönetiminin örgütlendirilmesi, global marka ve markalama, konularla ilgili güncel marka örnekleri gibi konularda donanım sahibi olurlar.
1) Anlatım
2) Soru-Cevap
3) Tartışma
4) Alıştırma ve Uygulama
5) Beyin Fırtınası
6) Örnek Olay
7) Bireysel Çalışma
Ara Sınav Notunun Başarıya Oranı |
30% |
---|---|
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
70% |
Toplam |
100% |
Türkçe
İstenmemekte