>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Müşteri İlişkileri Yönetimi | UPD108 | Seçmeli | Doktora | 1 | Bahar | 5 |
Dr. Öğr. Üyesi Şenol HACIEFENDİOĞLU
1) Müşteri ilişkileri anlayışını anlamak ve özümsemek.
2) Müşteri ilişkilerinde kalite anlayışını geliştirebilme becerisini kazanmak.
3) Müşteri ilişkilerinde etkin stratejik kararlar alabilme yetisine sahip olmak.
4) Müşteri ilişkilerindeki gelişmeleri takip edebilmek ve yorumlayabilmek.
Program Yeterlilikleri | ||||
1 | 2 | 3 | ||
Öğrenme Kazanımları | ||||
1 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | |
2 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | |
3 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | |
4 | Yüksek | Yüksek | Yüksek |
Yüz Yüze
Yok
Pazarlama İletişimi
Müşteri kavramı, işletmelerde müşteri ilişkileri anlayışı, müşteri ilişkilerinde kalite, müşteri ilişkilerinin yönetilmesi stratejileri, müşteri ilişkileri bilgi sistemi, müşteri ilişkileri ve örgüt yapısı, müşteri ilişkilerinde eğitim stratejileri ve müşteri ilişkilerindeki gelişmeler.
Ara Sınav Notunun Başarıya Oranı |
40% |
---|---|
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
60% |
Toplam |
100% |
Türkçe
İstenmemekte