>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Fotoğrafta Citiyscape Geleneği | PSR137 | Seçmeli | Doktora | 1 | Güz | 7 |
Dr. Öğr. Üyesi Oylum TUNÇELLİ
1) Mimari fotoğraf üzerine beceri kazanılması
2) Mimari fotoğraf üretimlerinin analiz edilmesi
3) Geleneksel ve güncel üretimler arasında ortaya çıkan farkların kavranması
4) Mimari Fotoğraf uygulamalarının kavranması
Program Yeterlilikleri | ||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
Öğrenme Kazanımları | ||||||
1 | Yüksek | Yüksek | Orta | Yüksek | Orta | |
2 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | |
3 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | |
4 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek |
Yüz Yüze
Yok
Fotoğraf
Mimari fotoğraf sanatı örneklerinin tarihsel sürecinin ele alınması. Üretilen fotoğraflarda ortaya çıkan ortak ve farklı eğilimlerin incelenmesinin yanında gelişmekte olan teknolojilerin sanatsal üretim üzerine olan etkilerinin incelenmesi ve sorgulanması.
1- Işık Özdal, Mimari Fotoğraf Sanatı ve Düselldorf Ekolü. Yayınlanmamış Tez
2- Ahmet Ertuğ, City Of Domes, Ertuğ&Kocabıyık Yayınları
3- Sabit Kalfagil, Türkiye’nin Üzerindeki Işık, Kültür Bakanlığı Yayınları
4- Özer Kanburoğlu, Tüm Yönleri ile Mimari Fotoğraf, Say Yayınları
1) Anlatım
2) Tartışma
3) Grup Çalışması
4) Proje Temelli Öğrenme
Yarıyıl İçi Çalışmalarının Başarıya Oranı |
60% |
||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|||||||||||||||
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
40% |
||||||||||||||
Toplam | 100% |
Türkçe
İstenmemekte