>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Turizm İşletmelerinde Müşteri İlişkileri Yönetimi | TDR116 | Seçmeli | Doktora | 1 | Bahar | 7 |
Prof. Dr. Bilsen BİLGİLİ
1) Müşteri İlişkileri Yönetiminin bir pazarlama stratejisi olarak önemi kavranır.
2) Müşteri ilişkileri türleri ve stratejileri tanımlanır.
Program Yeterlilikleri | ||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | ||
Öğrenme Kazanımları | ||||||||
1 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | |
2 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Orta |
Yüz Yüze
Yok
İstenmemekte
MİY kavramının strateji, organizasyon ve bilgi teknolojileri temel alınarak açıklanması. Ders MİY’nin pazarlama uygulamalarındaki rolünü ve pazarlama uygulamaları açısından önemini ortaya koymaktadır. Bunun yanında “müşteri ilişkileri yönetimi(MİY)”, “müşteri değeri”, “müşteri bağlılığı”, “analitik ve operasyonel CRM” gibi kavramlara ilişkin açıklamalar yapılmaktadır.,
Türkçe
İstenmemekte