>

Turizmde Çağdaş Pazarlama Teknikleri

Turizm İşletmeciliği

Sosyal Bilimler Enstitüsü
Doktora
Dersin Adı Dersin Kodu Dersin Türü Dersin Düzeyi Dersin Yılı Dersin Verildiği Dönem AKTS Kredisi
Turizmde Çağdaş Pazarlama Teknikleri TDR136 Seçmeli Doktora 1 Bahar 7

Öğretim Elemanı Adı

Prof. Dr. Bilsen BİLGİLİ

Dersin Öğrenme Kazanımları

1) Turizm pazarlaması alanındaki çağdaş yaklaşımları bilimsel yöntemlerle değerlendirmek
2) Çağdaş pazarlama yaklaşımları ile ilgili karmaşık sorun ve konuları belirlemek ve analiz edebilmek, tartışmalar yapabilmek
3) Turizm pazarlamasında çağdaş yaklaşımları açık bir biçimde yazılı ve sözlü olarak açıklayabilmek
4) Öğrenmeyi öğrenme becerileri geliştirebilmiş olmak ve eleştirel düşünceyle alanındaki sorunların kaynağını belirleyebilmek

Program Yeterliliği İlişkisi

  Program Yeterlilikleri
1 2 3 4 5 6 7
Öğrenme Kazanımları
1 Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek
2 Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Orta
3 Orta Orta Düşük Düşük Yüksek Orta Yüksek
4 Yüksek Yüksek Yüksek Orta Orta Düşük Yüksek

Eğitim Şekli

Yüz Yüze

Ön Koşullar, Diğer Koşullar

Yok

Önerilen Destekleyici Dersler

İstenmemekte

Dersin İçeriği

Dersin başlıca konuları arasında postmodern pazarlama, değer pazarlaması, niş pazarlama, veritabanlı pazarlama, ağızdan ağıza pazarlama, sosyal pazarlama, etkinlik pazarlaması yer almaktadır.

Önerilen/İstenen Ders Kaynakları

Planlanan Öğrenim Faaliyetleri Ve Eğitim Yöntemi



Değerlendirme Yöntemi ve Ölçütleri

Dersin Eğitim Dili

Türkçe

Mesleki Uygulama

İstenmemekte