>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Turizmde Çağdaş Pazarlama Teknikleri | TDR136 | Seçmeli | Doktora | 1 | Bahar | 7 |
Prof. Dr. Bilsen BİLGİLİ
1) Turizm pazarlaması alanındaki çağdaş yaklaşımları bilimsel yöntemlerle değerlendirmek
2) Çağdaş pazarlama yaklaşımları ile ilgili karmaşık sorun ve konuları belirlemek ve analiz edebilmek, tartışmalar yapabilmek
3) Turizm pazarlamasında çağdaş yaklaşımları açık bir biçimde yazılı ve sözlü olarak açıklayabilmek
4) Öğrenmeyi öğrenme becerileri geliştirebilmiş olmak ve eleştirel düşünceyle alanındaki sorunların kaynağını belirleyebilmek
Program Yeterlilikleri | ||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | ||
Öğrenme Kazanımları | ||||||||
1 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | |
2 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Orta | |
3 | Orta | Orta | Düşük | Düşük | Yüksek | Orta | Yüksek | |
4 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Orta | Orta | Düşük | Yüksek |
Yüz Yüze
Yok
İstenmemekte
Dersin başlıca konuları arasında postmodern pazarlama, değer pazarlaması, niş pazarlama, veritabanlı pazarlama, ağızdan ağıza pazarlama, sosyal pazarlama, etkinlik pazarlaması yer almaktadır.
Türkçe
İstenmemekte