>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Elektronik Sistemler | EEP209 | Seçmeli | Önlisans | 2 | Güz | 3 |
Prof. Dr. Zafer DÜLGER
Doç. Dr. İsmet KANDİLLİ
Öğr. Gör. Şerafettin ARIKAN
Öğr. Gör. Günay CEMAL
Öğr. Gör. Hakan KIRCI
Öğr. Gör. Rauf YALÇIN
Öğr. Gör. Eylem YALÇIN
Öğr. Gör. Gülten YILMAZ
1) Alanı ile ilgili yapılabilecek projeler hakkında bilgi sahibi olur.
2) Proje konusu ile ilgili bilgi toplamak için, bilgisayar kullanır.
3) Konu ile ilgili iş planı yapar
4) Proje konusu ile ilgili teorik ve pratik bilgilerin değerlendirilmesi
5) Bilgisayar ortamında konuya uygun amaç ve önem sırasına göre rapor ve sunum hazırlar.
Program Yeterlilikleri | |||||||||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ||
Öğrenme Kazanımları | |||||||||||||||||||
1 | Yüksek | Yüksek | |||||||||||||||||
2 | Yüksek | ||||||||||||||||||
3 | Yüksek | ||||||||||||||||||
4 | Yüksek | ||||||||||||||||||
5 | Yüksek |
Yüz Yüze
Yok
İstenmemekte
Bu dersi alan öğrenciler proje konusunun seçilmesi, projeyi bir fizibilite safhasına getirebilmek için gereksinmeleri kavrayabilmeyi, proje tanımları ve ön varsayımların açıklanmasını, yeterli uygun bilgilerin yerleştirilmesini, problem çözümüne mantıksal ve pratik bir yaklaşım göstermek amacıyla uygun malzeme için gerekli bilgilerin araştırılmasını, güncel teknikler kullanarak çözümler sağlanması ve emniyet tedbirlerine önem verilmesi gerektiğinin kavranmasını, fonksiyonel verim elde etmek için uygun teçhizat ve unsurların seçilmesini, ön görülen projenin düzenlenmesini, proje maliyet analizi yapılarak proje dosyasının hazırlanmasını öğrenirler.
1- PIC Programlama Teknikleri ve PIC16F877A, Hikmet Şahin, Ayhan Dayanık, Caner, İstanbul, 2006.
1) Anlatım
2) Soru-Cevap
3) Grup Çalışması
4) Laboratuvar/Çalıştay
5) Proje Temelli Öğrenme
Diğer Notunun Başarıya Oranı |
50% |
---|---|
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
50% |
Toplam |
100% |
Türkçe
İstenmemekte