>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Staj | Seçmeli | Önlisans | 2 | 6 |
Prof. Dr. Arzu MORKOYUNLU
Prof. Dr. Hasan ÖKTEM
Doç. Dr. Ömer GÜNGÖR
Doç. Dr. Hasan KAYA
Doç. Dr. Şule Yıldız ŞİRİN
Dr. Öğr. Üyesi Önder EKİNCİ
Öğr. Gör. Ferit ARTKIN
Öğr. Gör. Şener DENİZ
Öğr. Gör. Melek KAYA
Öğr. Gör. Evren KUTLU
Öğr. Gör. Selma ÖNBAŞ
Öğr. Gör. Ersen TİRYAKİ
Öğr. Gör. Sinem TOSUN
Öğr. Gör. Gülten YILMAZ
Öğr. Gör. Uğur YÜCEL
Öğr. Gör. Ali FEJZULAI
Öğr. Gör. Büşra KURNAZ
Öğr. Gör. Toprak TEMEL
Öğr. Gör. Mustafa ÜNSAL
Ögr. Gör. Dr. Ruhan ÖZEL
1) Teorik bilgiyi pratik bilgi ile birleştirir.
2) Takım içerisinde işbirliği içinde çalışır.
3) Sorumluluk alır.
4) Gerçek iş yaşamını gözlemler.
5) Karar verme becerisini geliştirir.
6) Profesyonel anlamda güçlü ve zayıf yönlerinin farkına varır.
7) Zaman ve maliyet etkinliğine önem verir.
8) İş yeri kurallarına uygun hareket eder.
9) İş yaşantısında karşılaşılabilecek muhtemel sorunları gözlemler.
10) Olası sorunlara çözümler geliştirir.
11) İş sağlığı ve güvenliği kurallarına uygun hareket eder.
Program Yeterlilikleri | ||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | ||
Öğrenme Kazanımları | ||||||||
1 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | |||||
1 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | |||
2 | Yüksek | Düşük | Orta | Yüksek | Düşük | Yüksek | ||
2 | Düşük | Düşük | Düşük | Düşük | Yüksek | Orta | Yüksek | |
3 | Yüksek | Düşük | Orta | Yüksek | Yüksek | Yüksek | ||
3 | Yüksek | Düşük | Düşük | Orta | Yüksek | Yüksek | Yüksek | |
4 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | |
4 | Orta | Düşük | Düşük | Yüksek | Düşük | Yüksek | Yüksek | |
5 | Yüksek | Düşük | Yüksek | Düşük | Yüksek | Yüksek | ||
5 | Düşük | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek |
Yüz Yüze
Yok
Not Required
Gerçek iş yaşamı ortamında gerçekleşen staj dersinde öğrencilerin sorumluluk alarak, karar verme ve uygulama becerililerinin gelişmesi hedeflenmektedir. Staj öğrenciler ayrıca, teori ve pratik bilgilerini karşılaştırma şansı bulurlar. Öğrencilerin staj boyunca gözlemlerini düzenli olarak kayıt ettikleri staj defteri daha sonar ilgili öğretim elemanı tarafından değerlendirir.
İş yerinde bulunan dokumanlar.
1) Gözleme Dayalı Öğrenme
2) İş-Görev Merkezli Öğrenme
Komite tarafından staj defterleri incelenip sözlü sınav yapıldıktan sonra öğrenci "başarılı" veya "başarısız" olarak değerlendirilir.
Var