>
Dersin Adı Dersin Kodu Dersin Türü Dersin Düzeyi Dersin Yılı Dersin Verildiği Dönem AKTS Kredisi
İngilizce (ue) YDB100 Seçmeli Lisans 1   6

Öğretim Elemanı Adı

Öğr. Gör. Adnan SERT
Öğr. Gör. Özkan YÜCEL

Dersin Öğrenme Kazanımları

1) Ezber
2) Bireysel Calisma

Program Yeterliliği İlişkisi

  Program Yeterlilikleri
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Öğrenme Kazanımları
1                              
2     Orta                        

Eğitim Şekli

Yüz Yüze

Ön Koşullar, Diğer Koşullar

Yok

Önerilen Destekleyici Dersler

Okuma, yazma ve dinleme

Dersin İçeriği

Bu derste çoğul isimler, "olmak" fiili, geniş zaman, sahiplik yapıları, şimdiki zaman, bitmiş şimdiki zaman, gelecek zaman, sayılan ve sayılamayan isimler, sıfatlarda karşılaştırma - üstünlük, en üstünlük dereceleri, mevcudiyet gösteren yapılar, nicelik sıfatları, zaman gösteren edatlar, zaman yönünden sıra gösteren cümle yapıları, nesne yerine geçen zamirler, bağlaçlar, sıra sayıları, geniş zaman kipleri, okuma parçaları, diyaloglar, hikayeler, okuma ve dinleme metinleri incelenecektir.

Haftalık Ders İzlencesi

1) Tanışma
2) Tanışma
3) İlgi Alanları
4) İlgi alanları
5) Yer tanımlama, broşür okuma
6) Yer tanımlama, broşür okuma
7) Gezme
8) Gezme
9) Tarihteki önemli olaylar, insanlar
10) Tarihteki önemli olaylar, insanlar
11) Hikaye anlatımı
12) Hikaye anlatımı
13) Randevu alma, rica cümleleri kurma.
14) Genel tekrar
15) Mesleklerden bahsetme, insanların şu anda yaptıkları ve her zaman yaptıkları eylemleri karşılaştırma, mesleğini yazılı olarak anlatma.
16) Problemlerden bahsetme, gidilecek yerler ile ilgili cümleler kurma.
17) Olmak fiilinin geçmişi ile cümleler kurma, gelecekle ilgili plan yapma.
18) Okulda okutulan derslerden, geçmişten ve okul günlerinden bahsetme.
19) İyi haberlerden, insan vücudunun organlarından söz etme, geçmiş olaylarla ilgili sorular sorma.
20) Kazalardan bahsetme, eczaneden ilaç vb şeyler satın alma.
21) Seyahat ve ulaşım araçlarından, geleceğe dair planlardan söz etme.
22) Gelecek zamanla ilgili cümleler kurma, üzücü olaylardan bahsetme.
23) Yiyecek, içecek ve miktar belirten kelimeler ile cümleler kurma, yediği ve içtiği şeyleri tasvir etme.
24) Lokantada yemek siparişi verme, giysilerden bahsetme ve yaygın sıfatlarla giysileri tasvir etme.
25) Yapmak zorunda olduğumuz ve yapmak zorunda olmadığımız şeylerden bahsetme.
26) İki insanı, iki şeyi, iki nesneyi ve iki yeri karşılaştırma.
27) İkiden fazla insanı, ikiden fazla şeyi, ikiden fazla yeri karşılaştırma.
28) Genel tekrar
29) Final Sınavı
30) Final Sınavı

Önerilen/İstenen Ders Kaynakları

1- English for Life Elementary
2- English for Life Elementary Workbook

Planlanan Öğrenim Faaliyetleri Ve Eğitim Yöntemi

1) Anlatım
2) Soru-Cevap
3) Grup Çalışması
4) Bireysel Çalışma


Değerlendirme Yöntemi ve Ölçütleri

Ara Sınav Notunun Başarıya Oranı

40%

Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı

60%

Toplam

100%

Dersin Eğitim Dili

İngilizce

Mesleki Uygulama

İstenmemekte