>

Heykel Uygulama Atölyesi - 4

Heykel

Güzel Sanatlar Fakültesi
Lisans
Dersin Adı Dersin Kodu Dersin Türü Dersin Düzeyi Dersin Yılı Dersin Verildiği Dönem AKTS Kredisi
Heykel Uygulama Atölyesi - 4 HEB318 Zorunlu Lisans 3 Bahar 4

Öğretim Elemanı Adı

Doç. Dr. Zekeriya ERDİNÇ
Doç. Dr. Metin KAR
Doç. Dr. Ceyhun KONAK
Doç. Dr. Arzu PARTEN ALTUNCU
Doç. Dr. Hünkar YILMAZ IANNIELLO

Dersin Öğrenme Kazanımları

1) Malzemeleri tanır.
2) Malzemeler arası ilişkili kurar.
3) Temel malzemesini bulur.
4) Karışık teknik kullanır.
5) Kavramsal çalışmalara yakınlaşır.

Program Yeterliliği İlişkisi

  Program Yeterlilikleri
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Öğrenme Kazanımları
1 Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek
2                  
3                  
4                  
5                  

Eğitim Şekli

Yüz Yüze

Ön Koşullar, Diğer Koşullar

Yok

Önerilen Destekleyici Dersler

uygarlık tarihi

Dersin İçeriği

secilen taş, ahşap, metal gibi malzemelerden serbest yada konulu yapıtlar oluşturulur

Haftalık Ders İzlencesi

1) Recognize the materials.
2) Associate materials with eachother.
3) Find the basic material.
4) Use integrated techniques.
5) Prone to conseptual studies.
6) Recognize the materials.
7) Associate materials with eachother.
8) Find the basic material.
9) Uses integrated techniques.
10) Prone to conseptual studies.
11) Recognize the materials.
12) Associate materials with eachother.
13) Find the basic material.
14) Uses integrated techniques.
15) Prone to conseptual studies.
16) Organik ve İnorganik Formların Analizleri. Organik form modlajı.

Önerilen/İstenen Ders Kaynakları

1- BERGER, John. “Görme Biçimleri”, İstanbul: Metis Yayınları. 1995
2- BOZKURT, Nejat. “20. Yüzyıl Düşünce Akımları”, Morpa Kültür Yayınları,2003
3- GOMBRİCH, E.H. “Sanatın Öyküsü”, (Çev. Bedrettin Cömert), İstanbul: Remzi Kitabevi, 1986.
4- LYNTON, Norbert. “Modern Sanatın Öyküsü”, İstanbul: Remzi Kitabevi Yayınları, 1985.
5- READ, Herbert. “Histoire de la Sculpture Moderne”, Paris: Arted Edition d’Art, 1985.

Planlanan Öğrenim Faaliyetleri Ve Eğitim Yöntemi

1) Anlatım
2) Soru-Cevap
3) Tartışma
4) Alıştırma ve Uygulama
5) Gösteri
6) Model Yapma
7) Grup Çalışması
8) Benzetim
9) Örnek Olay
10) Laboratuvar/Çalıştay
11) Bireysel Çalışma
12) Problem Çözme
13) Proje Temelli Öğrenme


Değerlendirme Yöntemi ve Ölçütleri

Ara Sınav Notunun Başarıya Oranı

30%

Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı

70%

Toplam

100%

Dersin Eğitim Dili

Türkçe

Mesleki Uygulama

İstenmemekte