>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Reklam Analizi-i | GSF421 | Seçmeli | Lisans | 4 | Güz | 2 |
Doç. Dr. Zehra Canan BAYER
Öğr. Gör. Yıldız ÖRÜCÜ
1) Kültürel dünya ile medyanın ilişkileri üzerinde eleştirel bir kavrayış zemini geliştirilir.
2) Kültürün karşılıklı ilişkide olduğu ideoloji, toplum, toplumsal yaşamın kamusal ve özel alanları, kentsel mekan ve gündelik yaşamda dünya sistemi gibi alanları hedef kitleleri bağlamında düşünüp bu eleştirel sorgulamayla, kompozisyon kaygısını birleştirme özelliklerini kullanır.
3) Reklamlara kadın konusu çerçevesinde bakar kadın kullanımını doğruluğunu yanlışlığını sorgulanır.
4) Reklamlara çocuk konusu çerçevesinde bakılır, çocuk kullanımının doğruluğu yanlışlığı sorgulanır.
Program Yeterlilikleri | ||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | ||
Öğrenme Kazanımları | ||||||||||
1 | Orta | Orta | ||||||||
2 | Orta | |||||||||
3 | Orta | |||||||||
4 |
Yüz Yüze
Yok
yok
günümüzde çok önemli bir sanayi durumuna gelmiş olan reklamcılıkta kullanılan Küreselleşme ve Reklam, Toplumbilimsel Yöntem, Tüketim Kültürü ve Reklam gibi teknik ve yöntemlerinin incelenmesi. Örnek Çözümlemeler
1) Anlatım
Ara Sınav Notunun Başarıya Oranı |
30% |
---|---|
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
70% |
Toplam |
100% |
Türkçe
İstenmemekte