>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Teknik Çizim Perspektif II | TST116 | Zorunlu | Lisans | 1 | Bahar | 2 |
Prof. Dr. Süreyya TEMEL
Öğr. Gör. Ebru AKLAR
Öğr. Gör. Özge ÇİÇEK YILDIZ
Öğr. Gör. Duygu IRMAK
Öğr. Gör. Emre SATI
1) Teknik Resim ve Perspektif çizimleri için gerekli donanımın, teorik ve uygulamalı olarak alt yapısını oluşturacak standart ,kavram ve çizim tekniklerini öğrenme.
2) Öğrenilen standart ,kavram ve teknik çizim bilgilerinin uygulamalı çalışmalara aktarılması.
3) Geometrik şekil veya objelerin ölçekli olarak teknik çizimlerinin yapılabilmesi.
4) Çizim ekipman ve materyallerini kullanarak gerekli teknik çizim becerisini kazanma.
5) Yaratıcı analitik düşünme becerisinin gelişmesini sağlayarak geometrik problemleri çözümleyebilme
6) Proje Teknik çizim sunum şeklini öğrenme.
7) Projeyi hayata geçirebilecek, uygulama detaylarını öğrenme.
Program Yeterlilikleri | |||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ||
Öğrenme Kazanımları | |||||||||||||
1 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | |
2 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | |
3 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | |
4 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | |
5 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | |
6 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | |
7 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek |
Yüz Yüze
1) Teknik Çizim Perspektif I Dersinden CC ve üzeri not ile geçmek.
İstenmemekte
Gerçek mekan ve resimsel mekan, bilimsel perspektifin gelişimi, düzlem üzerinde derinlik oluşturma, perspektif ve bu yöntemler doğrultusunda mekan, nesne ve gölgelerin çizimleri, mekan-nesne ilişkisi.
1) Anlatım
2) Anlatım
3) Anlatım
4) Anlatım
5) Soru-Cevap
6) Soru-Cevap
7) Soru-Cevap
8) Soru-Cevap
9) Tartışma
10) Tartışma
11) Tartışma
12) Tartışma
13) Alıştırma ve Uygulama
14) Alıştırma ve Uygulama
15) Alıştırma ve Uygulama
16) Alıştırma ve Uygulama
17) Gösteri
18) Gösteri
19) Gösteri
20) Gösteri
21) Model Yapma
22) Model Yapma
23) Model Yapma
24) Model Yapma
25) Rol Yapma
26) Rol Yapma
27) Grup Çalışması
28) Grup Çalışması
29) Grup Çalışması
30) Grup Çalışması
31) Benzetim
32) Benzetim
33) Benzetim
34) Benzetim
35) Beyin Fırtınası
36) Beyin Fırtınası
37) Beyin Fırtınası
38) Beyin Fırtınası
39) Altı Şapka Metodu
40) Altı Şapka Metodu
41) Altı Şapka Metodu
42) Altı Şapka Metodu
43) Örnek Olay
44) Örnek Olay
45) Örnek Olay
46) Örnek Olay
47) Laboratuvar/Çalıştay
48) Laboratuvar/Çalıştay
49) Laboratuvar/Çalıştay
50) Laboratuvar/Çalıştay
51) Bireysel Çalışma
52) Bireysel Çalışma
53) Bireysel Çalışma
54) Bireysel Çalışma
55) Problem Çözme
56) Problem Çözme
57) Problem Çözme
58) Problem Çözme
59) Proje Temelli Öğrenme
60) Proje Temelli Öğrenme
61) Proje Temelli Öğrenme
62) Proje Temelli Öğrenme
Ara Sınav Notunun Başarıya Oranı |
40% |
---|---|
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
60% |
Toplam |
100% |
Türkçe
İstenmemekte