>
Dersin Adı Dersin Kodu Dersin Türü Dersin Düzeyi Dersin Yılı Dersin Verildiği Dönem AKTS Kredisi
Bitirme Projesi PRF426 Zorunlu Lisans 4 Bahar 5

Öğretim Elemanı Adı

Öğr. Gör. (31.m) Vecihi AKIN
Öğr. Gör. (31.m) İrem BAŞDÜVENCİ
Öğr. Gör. (31.m) İbrahim BİRDAL
Öğr. Gör. (31.m) Mehmet DURAK
Öğr. Gör. (31.m) YUSUF DURSUN
Öğr. Gör. (31.m) Tuğçe ERENCI
Öğr. Gör. (31.m) Zeynep GÖK
Öğr. Gör. (31.m) Gülfem GÜLER
Öğr. Gör. (31.m) Işıl HÜZMELI
Öğr. Gör. (31.m) Helin KAR
Öğr. Gör. (31.m) Ali Doğan NUR
Öğr. Gör. (31.m) Fethi Arda TANER
Öğr. Gör. (31.m) Cengiz ÜNAL
Öğr. Gör. (31.m) Umut Volkan YILMAZ
Doç. Dr. Hakan BAĞCI
Doç. Dr. Ümit Kubilay CAN
Doç. Dr. Elif Sanem GÜLEÇ
Dr. Öğr. Üyesi Alper AKGÜL
Dr. Öğr. Üyesi Neşe GRANÇER OKAY
Öğr. Gör. Bülent AKTAŞ
Öğr. Gör. Didem ALBEKOĞLU
Öğr. Gör. Nazlı Başak BAŞAK
Öğr. Gör. Gonca BİLGET
Öğr. Gör. Gökhan Barış BÖLÜKBAŞI
Öğr. Gör. Nazlı COŞKUNER
Öğr. Gör. Mustafa Ersin GÜLSELİ
Öğr. Gör. Behzat Cem GÜNENÇ
Öğr. Gör. Filiz KARAPINAR
Öğr. Gör. Yonca KARUL İLYAZ
Öğr. Gör. Özgür KEMENT
Öğr. Gör. YEŞIM MADANOĞLU
Öğr. Gör. Onur ÖNCÜ
Öğr. Gör. Yasemin ÖNDER
Öğr. Gör. Birsen ÖZAKAY
Öğr. Gör. Sıtkı Sencer ÖZBAY
Öğr. Gör. Demet PAKYÜZ
Öğr. Gör. Hristina RAYKOVA
Öğr. Gör. Metin ŞİRİN
Öğr. Gör. Caner ÜNSAL
Öğr. Gör. Başak Dila CANDAŞ
Öğr. Gör. Birsen ÖZAKAY

Dersin Öğrenme Kazanımları

1) Çalgı repertuarını öğrenir
2) Müzikalite gelişir
3) Çokseslilik duyumu ilerler
4) Sahne korkusunu yener
5) Eserlerin yorumu artar

Program Yeterliliği İlişkisi

  Program Yeterlilikleri
1 2 3 4 5 6
Öğrenme Kazanımları
1 Orta Orta Yüksek Düşük Orta Düşük
2 Yüksek Orta   Düşük Orta Düşük
3 Yüksek Yüksek Yüksek Düşük Düşük Düşük
4 Yüksek Yüksek Yüksek Düşük Düşük Düşük
5 Yüksek Yüksek Yüksek Düşük Düşük Düşük

Eğitim Şekli

Yüz Yüze

Ön Koşullar, Diğer Koşullar

1) Çalgı Eğitimi IV Dersini başarı ile tamamlamak.

Önerilen Destekleyici Dersler

Çalgı Eğitimi VII

Dersin İçeriği

Kurallara uygun hazırlanmış bitirme projesinin sözlü sunumu, projeye uygun repertuarın müzikalite, teknik olarak uygulamalı sunulması.

Haftalık Ders İzlencesi

1) proje konusunun seçimi
2) projeye uygun repertuar seçimi
3) projenin sözlü sunumunun çalışılması
4) projenin sözlü sunumunun çalışılması
5) proje repertuarının çalışılması
6) proje repertuarının çalışılması
7) proje repertuarının çalışılması
8) proje sunumu ve repertuarı üzerine çalışma
9) proje sunumu ve repertuarı üzerine çalışma
10) proje sunumu ve repertuarı üzerine çalışma
11) proje sunumu ve repertuarı üzerine çalışma
12) proje sunumu ve repertuarı üzerine çalışma
13) proje sunumu ve repertuarı üzerine çalışma
14) proje sunumu ve repertuarı üzerine çalışma
15) Yarıyıl sonu sınavı

Önerilen/İstenen Ders Kaynakları

1- Karasar, Niyazi. (1999). Bilimsel Araştırma Yöntemi. (9. basım). Ankara: Nobel Yayın Dağıtım Ltd. Şti.
2- Kaptan, Saim. (1998). Bilimsel Araştırma ve İstatistik Teknikleri. (11. basım). Ankara: Tekışık Erb Ofset Tesisleri
3- Day, Robert A. (1996). Bilimsel Makale Nasıl Yazılır, Naıl Yayımlanır. (Çev.: Gülay Aşkar Altay). (8. Basım). Ankara: Tübitak Yayınları
4- Arseven, Ali D. (2001). Alan Araştırma Yöntemi; İlkeler, Teknikler, Örnekler. Ankara: Gündüz Eğitim ve Yayıncılık
5- Karasar, Niyazi. (1998). Araştırmalarda Rapor Hazırlama. (9. basım). Ankara: Nobel Yayın Dağıtım Ltd. Şti.

Planlanan Öğrenim Faaliyetleri Ve Eğitim Yöntemi

1) Anlatım
2) Soru-Cevap
3) Tartışma
4) Beyin Fırtınası
5) Problem Çözme


Değerlendirme Yöntemi ve Ölçütleri

Alan Çalışması Notunun Başarıya Oranı

30%

Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı

70%

Toplam

100%

Dersin Eğitim Dili

Türkçe

Mesleki Uygulama

İstenmemekte