>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Özel Öğretim Yöntemleri I | PRF236 | Seçmeli | Lisans | 2 | Güz | 3 |
Doç. Dr. Hakan BAĞCI
Öğr. Gör. Sıtkı Sencer ÖZBAY
1) Müzik eğitiminin felsefi temellerini kavrayabilme
2) Müzik öğretimi ve öğreniminin psikolojik temelleri ile ilgili bilgiye sahip olabilme
3) Okul ortamındaki müzik derslerinde kullanılan müzik aletlerinden piyano, gitar, blokflüt, perdeli ve perdesiz vurmalı çalgıları ve sesini tanıyabilme
4) Okul ortamındaki müzik derslerinde kullanılabilecek tekerlemeler, şarkılar, dinleme örnekleri ve diğer müzik etkinliklerinden repertuar oluşturabilme
5) Okul ortamında müzik derslerinde kullanılan özel öğretim yöntem ve tekniklerini kavrayabilme
6) Müzik öğretimine yönelik özel öğretim, yöntem ve teknikleri kullanabilme
7) Basit Orff eşliği düzenlemeleri yapabilme
8) Müzik öğretiminde kullanılacak materyaller üretebilme
Program Yeterlilikleri | |||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | ||
Öğrenme Kazanımları | |||||||
1 | Orta | Yüksek | Yüksek | Düşük | Yüksek | ||
2 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | ||
3 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | |||
4 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | ||
5 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | |||
6 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Düşük | ||
7 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Düşük | ||
8 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Düşük |
Yüz Yüze
Yok
İstenmemekte
Müzik dersi öğretimi yöntem ve yaklaşımlarını; Dalcroze, Kodaly, Orff ve Suzuki yaklaşımlarını ve öğretim aşamalarını ele alır.
1) Anlatım
2) Tartışma
3) Gösteri
4) Grup Çalışması
5) Benzetim
6) Proje Temelli Öğrenme
Ara Sınav Notunun Başarıya Oranı |
50% |
---|---|
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
50% |
Toplam |
100% |
Türkçe
İstenmemekte