>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Özel Öğretim Yöntemleri II | PRF227 | Seçmeli | Lisans | 2 | Bahar | 3 |
Doç. Dr. Hakan BAĞCI
Öğr. Gör. Sıtkı Sencer ÖZBAY
1) Okul ortamındaki müzik derslerinde kullanılan müzik aletlerinden piyano, gitar, blokflüt, perdeli ve perdesiz vurmalı çalgıları ve sesini kullanabilme
2) Müzik öğretmeni olarak kendi gelişimlerini ve öğrencilerin gelişimini değerlendirebilme
3) İyi bir müzik öğretmeni olmanın yollarını kavrayabilme
4) İyi bir müzik öğretmeni olma davranışlarını hissedebilme
5) Türk Eğitim Sistemi’nin ilke ve amaçlarını kavrayabilme
6) Okul ortamında müzik derslerinde kullanılan öğretim programının temel yaklaşımını kavrayabilme
7) Okul ortamında müzik derslerinde kullanılan öğretim program yaklaşımına yönelik ders planları hazırlayabilme
8) Müzik öğretiminde kullanılmak üzere geliştirdiği materyalleri kullanabilme
9) Müzik öğretiminde kullanılan ders kitaplarını tanıyabilme
10) Öğretmenlik mesleğini tüm yönleriyle tanıyabilme
Program Yeterlilikleri | |||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | ||
Öğrenme Kazanımları | |||||||
1 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Düşük | |||
2 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | |||
3 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Düşük | ||
4 | |||||||
5 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Düşük | ||
6 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Düşük | ||
7 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Düşük | ||
8 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Düşük | ||
9 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Düşük | |||
10 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Düşük |
Yüz Yüze
Yok
İstenmemekte
Müzik dersi öğretimi yöntem ve yaklaşımlarını; Dalcroze, Kodaly, Orff ve Suzuki yaklaşımlarını ve öğretim aşamalarını ele alır.
1) Anlatım
2) Tartışma
3) Gösteri
4) Rol Yapma
5) Grup Çalışması
6) Proje Temelli Öğrenme
Yarıyıl İçi Çalışmalarının Başarıya Oranı |
50% |
|||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
||||||||||||
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
50% |
|||||||||||
Toplam | 100% |
Türkçe
İstenmemekte