>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Medya Pedagojisi | GZT412 | Zorunlu | Lisans | 4 | Bahar | 5 |
Prof. Dr. Emel Şerife BAŞTÜRK
Dr. Öğr. Üyesi Mehmet Selahattin OKUROĞLU
Dr. Öğr. Üyesi Ebru TURANLI
1) Medya okuryazarlığının temel kavramlarını açıklar
1) Medya okuryazarlığının temel kavramlarını açıklar
2) Medya okuryazarlığı teorisini açıklar
2) Medya okuryazarlığı teorisini açıklar
3) Medyanın ekonomik, siyasal, toplumsal, kültürel yapıyla etkileşimini tanımlar
3) Medyanın ekonomik, siyasal, toplumsal, kültürel yapıyla etkileşimini tanımlar
4) Medyanın sunduğu temsiller ve söylemlerle, mevcut toplumsal yapıdaki eşitsizlikleri, çarpıklıkları yeniden ürettiğini kavrar
4) Medyanın sunduğu temsiller ve söylemlerle, mevcut toplumsal yapıdaki eşitsizlikleri, çarpıklıkları yeniden ürettiğini kavrar
5) Medyada gerçeklik tasarımını inceler
5) Medyada gerçeklik tasarımını inceler
6) Yazılı ve görsel medyada çözümleme yapar
6) Yazılı ve görsel medyada çözümleme yapar
Program Yeterlilikleri | |||||||||||||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ||
Öğrenme Kazanımları | |||||||||||||||||||||||
1 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | ||||||||||||||||||||
1 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | ||||||||||||||||||||
2 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | ||||||||||||||||||||
2 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | ||||||||||||||||||||
3 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | ||||||||||||||||||||
3 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | ||||||||||||||||||||
4 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | ||||||||||||||||||||
4 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | ||||||||||||||||||||
5 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | ||||||||||||||||||||
5 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | ||||||||||||||||||||
6 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | ||||||||||||||||||||
6 | Yüksek | Yüksek | Yüksek |
Yüz Yüze
Yok
Yok
Medya pedagojisi bilim dalının gelişim süreci, medya pedagojisinin temel kavramları ve amaçları. Çocukların ve gençlerin medya kullanımı, medya yetkinliği, medyanın olumsuz etkilerine karşı korunma stratejileri ve enformasyonel çevrenin iyileştirilmesine yönelik öneriler.
1- Çocuk ve Medya- Ed. Selda İçin Akçalı
1) Anlatım
2) Soru-Cevap
3) Tartışma
Ara Sınav Notunun Başarıya Oranı |
40% |
---|---|
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
60% |
Toplam |
100% |
Türkçe
İstenmemekte