>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Oyun Kültürü ve Dijital Oyun | GZT451 | Seçmeli | Lisans | 4 | Güz | 4 |
Doç. Dr. Aysel ÇETİNKAYA
1) Dijital oyun kültürü hakkında bilgi sahibi olur.
1) Dijital oyun kültürü hakkında bilgi sahibi olur.
2) Dünyada ve Türkiye'deki dijital oyun endüstrisi hakkında bilgi sahibi olur.
2) Dünyada ve Türkiye'deki dijital oyun endüstrisi hakkında bilgi sahibi olur.
3) Dijital oyun yaratım süreci hakkında bilgi sahibi olur.
3) Dijital oyun yaratım süreci hakkında bilgi sahibi olur.
4) Dijital oyunları kültür endüstrisi bağlamında değerlendirir.
4) Dijital oyunları kültür endüstrisi bağlamında değerlendirir.
5) Dijital oyunların diğer disiplinlerle ilişkisini bilir.
5) Dijital oyunların diğer disiplinlerle ilişkisini bilir.
Program Yeterlilikleri | |||||||||||||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ||
Öğrenme Kazanımları | |||||||||||||||||||||||
1 | Yüksek | Orta | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Orta | Orta | Düşük | Orta | Yüksek | Orta | Orta | Yüksek | Orta | Yüksek | Orta | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Orta | ||
1 | Yüksek | Orta | Yüksek | Orta | Yüksek | Orta | Yüksek | Orta | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Orta | Düşük | Orta | Orta | Yüksek | Orta | Yüksek | Yüksek | Orta | Orta | Yüksek | |
2 | Orta | Yüksek | Orta | Yüksek | Düşük | Yüksek | Yüksek | Düşük | Düşük | Orta | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Orta | Orta | Düşük | Orta | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Orta | Yüksek | |
2 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Orta | Yüksek | Yüksek | Orta | Düşük | Orta | Yüksek | Yüksek | Orta | Yüksek | Orta | Yüksek | Yüksek | Orta | Düşük | Orta | Yüksek | Orta | Yüksek | |
3 | Orta | Yüksek | Yüksek | Orta | Yüksek | Orta | Yüksek | Yüksek | Orta | Düşük | Orta | Yüksek | Orta | Yüksek | Yüksek | Orta | Yüksek | Orta | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | |
3 | Yüksek | Orta | Yüksek | Yüksek | Orta | Orta | Yüksek | Yüksek | Orta | Düşük | Orta | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Orta | Yüksek | Yüksek | Orta | Yüksek | Orta | Yüksek | |
4 | Orta | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Orta | Orta | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Orta | Düşük | Orta | Yüksek | Yüksek | Düşük | Orta | Orta | Orta | Yüksek | Yüksek | Orta | Yüksek | |
4 | Yüksek | Orta | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Orta | Düşük | Düşük | Orta | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Orta | Yüksek | Orta | Orta | Yüksek | Yüksek | Orta | Orta | |
5 | Yüksek | Orta | Düşük | Orta | Yüksek | Orta | Orta | Orta | Yüksek | Orta | Orta | Yüksek | Orta | Orta | Düşük | Orta | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Orta | Yüksek | Orta | |
5 | Orta | Orta | Yüksek | Orta | Yüksek | Orta | Yüksek | Yüksek | Orta | Düşük | Düşük | Orta | Yüksek | Yüksek | Orta | Orta | Yüksek | Orta | Yüksek | Orta | Yüksek | Orta |
Yüz Yüze
Yok
İletişim Teknolojileri Küreselleşme ve Kültür
Kültür endüstrisi. Kültür endüstrisi ürünü olarak dijital oyun. Dijital oyun nedir? Dijital oyunun üretim süreci. Türkiye’de dijital oyun endüstrisi. Yayıncılık ve lisanslama. Dağıtım ve pazarlama. Dijital oyun endüstrisinde işgücü. Türkiye’de dijital oyun sektörünün güncel sorunları.
Ara Sınav Notunun Başarıya Oranı |
20% |
---|---|
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
80% |
Toplam |
100% |
Türkçe
İstenmemekte