>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Siyasal İletişim ve Halkla İlişkiler | HIT319 | Zorunlu | Lisans | 3 | Güz | 3 |
Doç. Dr. Aybike ÖZEL
1) öğrencilerde siyasal iletişim kavramı, siyasal iletişimin temelleri ve aktörleri hakkında genel bir perspektif oluşturmaktadır.
2) Siyasal halkla ilişkiler ve reklamın amaçları ve uygulama örneklerinin neler olduğu, siyasal kampanya örnekleri dahilinde kavratılmaktadır.
3) Siyasal kampanya hazırlanması sürecinde yapılması gerekli olan faaliyetler benimsetilmektedir.
Program Yeterlilikleri | ||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | ||
Öğrenme Kazanımları | ||||||||||
1 | Yüksek | Yüksek | Orta | Yüksek | Orta | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Orta | |
2 | Yüksek | Yüksek | Orta | Yüksek | Yüksek | Orta | Yüksek | Orta | Yüksek | |
3 | Orta | Yüksek | Orta | Yüksek | Yüksek | Orta | Yüksek | Orta | Yüksek |
Yüz Yüze
Yok
Halkla İlişkiler ve Tanıtım
Siyasal iletişim kavramı, siyasal iletişimin aktörleri, ilişkide olduğu alanlar, siyasal halkla ilişkiler kavramı, dünyada ve Türkiye'de siyasal halkla ilişkilerin uygulama örnekleri, seçim dönemlerinden örnekler.
1- Oya Tokgöz, Seçimler Siyasal Reklamlar ve Siyasal İletişim, Yayınevi: İmge Kitabevi.
1) Anlatım
2) Soru-Cevap
3) Tartışma
Ara Sınav Notunun Başarıya Oranı |
20% |
---|---|
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
80% |
Toplam |
100% |
Türkçe
İstenmemekte