>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Reklamcılık | HIT325 | Seçmeli | Lisans | 3 | Güz | 4 |
Doç. Dr. Nebiye Duriye Gamze CILIZOĞLU
Doç. Dr. Sevim KOÇER
1) Reklamın sosyal, kanuni ve ahlaksal yönlerini analiz eder.
2) Reklamcılık ve pazarlama ilişkisini inceler.
3) Reklam üretimi süreci aşamalarını listeler
4) Reklam mecralarını listeler
5) Reklam türlerini listeler
Program Yeterlilikleri | ||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | ||
Öğrenme Kazanımları | ||||||||||
1 | Orta | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | ||
2 | Yüksek | Orta | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Orta | |||
3 | ||||||||||
4 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | |||||||
5 | Yüksek | Yüksek | Orta | Yüksek | Orta | Yüksek |
Yüz Yüze
Yok
yok
Reklamın Boyutları: Reklamın sosyal, kanuni ve ahlaksal yönleri; Reklamcılık Sektörü; Tüketici Davranışı; Pazar Bölümleme Süreci; Pazarlama ve Reklam Araştırması; Pazarlama ve Reklam Planı: Medya stratejisinin planlanması, Yaratıcı strateji, süreç ve uygulama; Basılı, Elektronik ve Dijital Medya İçin Reklam Üretimi; Basılı, Elektronik ve Dijital Medyanın ve Açıkhava Reklamlarının Satın Alınması; Bütünleşik Pazarlama İletişimi; Doğrudan Pazarlama; Doğrudan Postalama; Satış Tutundurma; Halkla İlişkiler ve Kurumsal Reklam; Yerel ve Ticari Olmayan Reklamlar.
1- Ders Kitabı: Elden, Müge. (2009). Reklam ve Reklamcılık. İstanbul: Say Yayınları.
2- Aksoy, Atilla. (2005). Yeni Reklamcılık. İstanbul: Bilgi Üniversitesi Yayınları.
3- Avery, Jim. (2005). Kampanya Planlaması. Çev.: Celil Oker. 2. Baskı. İstanbul: Reklamcılık Vakfı Yayınları.
1) Anlatım
2) Soru-Cevap
3) Tartışma
Ara Sınav Notunun Başarıya Oranı |
40% |
---|---|
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
60% |
Toplam |
100% |
Türkçe
İstenmemekte