>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Sanat Yönetmenliği | GIT229 | Seçmeli | Lisans | 2 | Güz | 4 |
Doç. Dr. İsmail KESKİN
Doç. Dr. Haluk Arda OSKAY
Dr. Öğr. Üyesi Kerim KARAGÖZ
1) Bu derste, öğrenciler, reklamın sanatla olan ilşkisi ve rolü, planlama ve reklam yapma, reklam şirketleri, yaratıcılık ve reklam konularında araştırma ve fikir geliştirme edinimi, sanat eserlerini önyargılardan sıyrılarak anlama, algılama ve yaratıcı reklam tasarımlarında bunları ortaya koyma yeteneği kazanacaklardır.
Program Yeterlilikleri | ||||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ||
Öğrenme Kazanımları | ||||||||||||||
1 | Düşük | Düşük | Orta | Orta | Orta | Orta | Düşük | Düşük | Düşük | Düşük | Orta | Düşük | Orta |
Yüz Yüze
Yok
Yok
Reklamcılığın faydalanma alanlarından birisi olarak sanat reklam ilişkisi ve ayrıcalıkları detaylı bir şekilde işlenecek, çeşitli reklam tasarım uygulamaları yapılacaktır, ayrıca, sanat yönetmenliği kavramı üstünde durulacaktır. reklamın rolü, planlama ve reklam yapma,reklam şirketleri,medya stratejisi, yaratıcılık ve reklam konuları uygulamalı olarak da işlenecektir
Türkçe
İstenmemekte