>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Tüketici ve Müşteri Davranışları | REK208 | Zorunlu | Lisans | 2 | Bahar | 5 |
Doç. Dr. Nebiye Duriye Gamze CILIZOĞLU
1) Tüketimi yönlendiren en önemli unsurlardan olan reklamın, hedonik ve tüketim merkezli bir toplum yaratmada etkisinin eleştirel bir bakış açısı ile irdelenmesi.
Meslek sahibi olan öğrencinin içinde bulunduğu mesleğin gerektiğinde etik boyutunu irdeleyerek, eleştirel bakış açısını kazanabilmesine aracılık etmek
2) Tüketimi yönlendirirken, toplumda olumlu tutum ve davranışların gelişimine aracılık edecek toplumsal iletişim mesajlarını analiz edebilmek.
3) Tüketici davranışlarını bilir buna uygun stratejiler hazırlar
4) Tüketici ve müşteri davranışları ile ilgili araştırma yapar durum saptayabilir.
5) Tüketici davranışını tanımlayarak satın alma davranışlarına etkisini bilir
Program Yeterlilikleri | ||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | ||
Öğrenme Kazanımları | ||||||||||
1 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Orta | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | |
2 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | |
3 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Orta | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | |
4 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Orta | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | |
5 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Orta |
Yüz Yüze
Yok
YOK
Ders kapsamında tüketim kültürü ve tüketim toplumuna neden olan konular tartışılacak, reklam olgusunun bu süreçte hangi noktada yer aldığı ele alınacaktır.
1) Anlatım
2) Soru-Cevap
3) Tartışma
4) Grup Çalışması
5) Problem Çözme
Ara Sınav Notunun Başarıya Oranı |
30% |
---|---|
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
70% |
Toplam |
100% |
Türkçe
İstenmemekte