>
Dersin Adı Dersin Kodu Dersin Türü Dersin Düzeyi Dersin Yılı Dersin Verildiği Dönem AKTS Kredisi
Kurumsal İletişim REK212 Seçmeli Lisans 2 Bahar 4

Öğretim Elemanı Adı

Doç. Dr. Sevgi KAVUT

Dersin Öğrenme Kazanımları

1) Kurumsal iletişim kavram ve uygulamalarını tanır
2) Kurumsal iletişim faaliyetlerinin işletme başarısı üzerindeki etkisini anlar
3) Farklı hedeflere uygun kurumsal iletişim stratejileri geliştirir
4) Kurumsal iletişimi, kurum kimliği ve kurum kimliği stratejilerini öğrenir.
4) Kurumsal iletişimi, kurum kimliği ve kurum kimliği stratejilerini öğrenir.
4) Kurumsal iletişimi, kurum kimliği ve kurum kimliği stratejilerini öğrenir.
4) Kurumsal iletişimi, kurum kimliği ve kurum kimliği stratejilerini öğrenir.
4) Kurumsal iletişimi, kurum kimliği ve kurum kimliği stratejilerini öğrenir.
4) Kurumsal iletişimi, kurum kimliği ve kurum kimliği stratejilerini öğrenir.
4) Kurumsal iletişimi, kurum kimliği ve kurum kimliği stratejilerini öğrenir.
4) Kurumsal iletişimi, kurum kimliği ve kurum kimliği stratejilerini öğrenir.
4) Kurumsal iletişimi, kurum kimliği ve kurum kimliği stratejilerini öğrenir.
4) Kurumsal iletişimi, kurum kimliği ve kurum kimliği stratejilerini öğrenir.

Program Yeterliliği İlişkisi

  Program Yeterlilikleri
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Öğrenme Kazanımları
1 Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek
2 Yüksek Yüksek Yüksek Orta Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Orta
3 Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek
4                  
4                  
4                  
4                  
4                  
4                  
4                  
4                  
4                  
4                  

Eğitim Şekli

Yüz Yüze

Ön Koşullar, Diğer Koşullar

Yok

Önerilen Destekleyici Dersler

İstenmemekte

Dersin İçeriği

Bu ders; Kurumsal İletişim, Kurum Kimliği, Kurum Kimliği Stratejisi, Kurum Kültürü, Kurumsal İmaj ve İtibar, Kurumsal Reklamcılık, Kurum İçi İletişim, Kurumsal Sosyal Sorumluluk, Medya İle İlişkiler, Kurumlarda Yazılı İletişim, Kriz İletişimi konularını içermektedir.

Haftalık Ders İzlencesi

1) Kurumsal İletişim
2) Kurum Kimliği
3) Kurum Kimliği Stratejileri
4) Kurum Kültürü
5) Kurumsal İmaj ve İtibar
6) Kurumsal Reklamcılık
7) Kurum İçi İletişim
8) Ara Sınav
9) Medya İle İlişkiler
10) Kurumlarda Yazılı İletişim
11) Kriz İletişimi
12) Kurumsal Sosyal Sorumluluk
13) Yapay Zeka ve Kurumsal İletişim
14) Genel Değerlendirme
15) Final Sınavı
16) Final Sınavı

Önerilen/İstenen Ders Kaynakları

Planlanan Öğrenim Faaliyetleri Ve Eğitim Yöntemi

1) Anlatım
2) Soru-Cevap
3) Tartışma
4) Alıştırma ve Uygulama
5) Alıştırma ve Uygulama
6) Problem Çözme


Değerlendirme Yöntemi ve Ölçütleri

Ara Sınav Notunun Başarıya Oranı

40%

Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı

60%

Toplam

100%

Dersin Eğitim Dili

Türkçe

Mesleki Uygulama

İstenmemekte