>

Bütünleşik Pazarlama İletişimi

Reklamcılık

İletişim Fakültesi
Lisans
Dersin Adı Dersin Kodu Dersin Türü Dersin Düzeyi Dersin Yılı Dersin Verildiği Dönem AKTS Kredisi
Bütünleşik Pazarlama İletişimi REK308 Zorunlu Lisans 3 Bahar 4

Öğretim Elemanı Adı

Doç. Dr. Sevgi KAVUT

Dersin Öğrenme Kazanımları

1) Öğrenciler pazarlama hakkında bilgi sahibi olur
2) Pazarlama ve Reklamcılık arası ilişki hakkında bilgi sahibi olunur

Program Yeterliliği İlişkisi

  Program Yeterlilikleri
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Öğrenme Kazanımları
1 Orta Orta     Orta       Yüksek
2 Orta Orta     Orta       Yüksek

Eğitim Şekli

Yüz Yüze

Ön Koşullar, Diğer Koşullar

Yok

Önerilen Destekleyici Dersler

İstenmemekte

Dersin İçeriği

Pazarlama iletişimde reklamcılık faaliyetlerinin yeri ve önemi. Reklamcılık faaliyetlerinin bütünleşik pazarla iletişimi faaliyetleri açısından önemi. Reklamcılığın, diğer pazarlama faaliyetlerinden farkının irdelenmesi

Önerilen/İstenen Ders Kaynakları

1- Odabaşı, Y.&Oyman, M. (2019). Pazarlama İletişimi Yönetimi. İstanbul: Mediacat Yayınları.
1- Odabaşı, Y.&Oyman, M. (2019). Pazarlama İletişimi Yönetimi. İstanbul: Mediacat Yayınları.
1- Odabaşı, Y.&Oyman, M. (2019). Pazarlama İletişimi Yönetimi. İstanbul: Mediacat Yayınları.
2- Bozkurt, İ. (2007). Bütünleşik Pazarlama İletişimi. İstanbul: Mediacat Yayınları.

Planlanan Öğrenim Faaliyetleri Ve Eğitim Yöntemi

1) Anlatım
2) Soru-Cevap
3) Tartışma
4) Alıştırma ve Uygulama
5) Bireysel Çalışma


Değerlendirme Yöntemi ve Ölçütleri

Yarıyıl İçi Çalışmalarının Başarıya Oranı

30%

 

Sayı

Yüzde

Yarıyıl İçi Çalışmaları

Ara Sınav

1

95%

Sunum/Seminer Hazırlama

1

5%

 

Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı

70%

Toplam

100%

Dersin Eğitim Dili

Türkçe

Mesleki Uygulama

İstenmemekte