>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Bütünleşik Pazarlama İletişimi | REK308 | Zorunlu | Lisans | 3 | Bahar | 4 |
Doç. Dr. Sevgi KAVUT
1) Öğrenciler pazarlama hakkında bilgi sahibi olur
2) Pazarlama ve Reklamcılık arası ilişki hakkında bilgi sahibi olunur
Program Yeterlilikleri | ||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | ||
Öğrenme Kazanımları | ||||||||||
1 | Orta | Orta | Orta | Yüksek | ||||||
2 | Orta | Orta | Orta | Yüksek |
Yüz Yüze
Yok
İstenmemekte
Pazarlama iletişimde reklamcılık faaliyetlerinin yeri ve önemi. Reklamcılık faaliyetlerinin bütünleşik pazarla iletişimi faaliyetleri açısından önemi. Reklamcılığın, diğer pazarlama faaliyetlerinden farkının irdelenmesi
1- Odabaşı, Y.&Oyman, M. (2019). Pazarlama İletişimi Yönetimi. İstanbul: Mediacat Yayınları.
1- Odabaşı, Y.&Oyman, M. (2019). Pazarlama İletişimi Yönetimi. İstanbul: Mediacat Yayınları.
1- Odabaşı, Y.&Oyman, M. (2019). Pazarlama İletişimi Yönetimi. İstanbul: Mediacat Yayınları.
2- Bozkurt, İ. (2007). Bütünleşik Pazarlama İletişimi. İstanbul: Mediacat Yayınları.
1) Anlatım
2) Soru-Cevap
3) Tartışma
4) Alıştırma ve Uygulama
5) Bireysel Çalışma
Yarıyıl İçi Çalışmalarının Başarıya Oranı |
30% |
|||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
||||||||||||
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
70% |
|||||||||||
Toplam | 100% |
Türkçe
İstenmemekte