>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Marka İletişim Stratejileri ve Yönetimi | REK414 | Seçmeli | Lisans | 4 | Bahar | 6 |
Doç. Dr. Sevgi KAVUT
1) Marka yönetimi ile ilgili temel kavramları bilir.
2) İletişim amaçlarına uygun marka stratejileri geliştirir.
3) Marka arketipleri, marka kişiliği, marka farkındalığı konularını öğrenir.
4) Marka iletişim çalışmalarının etkilerini değerlendirebilir.
Program Yeterlilikleri | ||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | ||
Öğrenme Kazanımları | ||||||||||
1 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Orta | Yüksek | |
2 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | |
3 | Yüksek | Orta | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | |
4 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Orta | Yüksek | Yüksek | Yüksek |
Yüz Yüze
Yok
İstenmemekte
Bu ders kapsamında markaya ilişkin temel kavramlar ile marka yönetimi ve yapılandırma modellerini tanıtılacak; markaya yönelik uygun iletişim stratejisi (marka konumlandırma) geliştirilmesi, marka konumlandırma stratejisinin bütünleşik bir çerçevede uygulanması, marka kişiliği, marka imajı ve marka yayma stratejileri incelenecektir.
1- Aktuğlu. I.K. (2022). Marka Yönetimi: Güçlü ve Başarılı Markalar İçin Temel İlkeler, İletişim Yayınları.
1- Aktuğlu. I.K. (2022). Marka Yönetimi: Güçlü ve Başarılı Markalar İçin Temel İlkeler, İletişim Yayınları.
1- Aktuğlu. I.K. (2022). Marka Yönetimi: Güçlü ve Başarılı Markalar İçin Temel İlkeler, İletişim Yayınları.
1- Aktuğlu. I.K. (2022). Marka Yönetimi: Güçlü ve Başarılı Markalar İçin Temel İlkeler, İletişim Yayınları.
1- Aktuğlu. I.K. (2022). Marka Yönetimi: Güçlü ve Başarılı Markalar İçin Temel İlkeler, İletişim Yayınları.
1- Aktuğlu. I.K. (2022). Marka Yönetimi: Güçlü ve Başarılı Markalar İçin Temel İlkeler, İletişim Yayınları.
1- Aktuğlu. I.K. (2022). Marka Yönetimi: Güçlü ve Başarılı Markalar İçin Temel İlkeler, İletişim Yayınları.
1- Aktuğlu. I.K. (2022). Marka Yönetimi: Güçlü ve Başarılı Markalar İçin Temel İlkeler, İletişim Yayınları.
1- Aktuğlu. I.K. (2022). Marka Yönetimi: Güçlü ve Başarılı Markalar İçin Temel İlkeler, İletişim Yayınları.
1- Aktuğlu. I.K. (2022). Marka Yönetimi: Güçlü ve Başarılı Markalar İçin Temel İlkeler, İletişim Yayınları.
1- Aktuğlu. I.K. (2022). Marka Yönetimi: Güçlü ve Başarılı Markalar İçin Temel İlkeler, İletişim Yayınları.
1- Aktuğlu. I.K. (2022). Marka Yönetimi: Güçlü ve Başarılı Markalar İçin Temel İlkeler, İletişim Yayınları.
1- Aktuğlu. I.K. (2022). Marka Yönetimi: Güçlü ve Başarılı Markalar İçin Temel İlkeler, İletişim Yayınları.
1- Aktuğlu. I.K. (2022). Marka Yönetimi: Güçlü ve Başarılı Markalar İçin Temel İlkeler, İletişim Yayınları.
1- Aktuğlu. I.K. (2022). Marka Yönetimi: Güçlü ve Başarılı Markalar İçin Temel İlkeler, İletişim Yayınları.
1- Aktuğlu. I.K. (2022). Marka Yönetimi: Güçlü ve Başarılı Markalar İçin Temel İlkeler, İletişim Yayınları.
1- Aktuğlu. I.K. (2022). Marka Yönetimi: Güçlü ve Başarılı Markalar İçin Temel İlkeler, İletişim Yayınları.
1- Aktuğlu. I.K. (2022). Marka Yönetimi: Güçlü ve Başarılı Markalar İçin Temel İlkeler, İletişim Yayınları.
1- Aktuğlu. I.K. (2022). Marka Yönetimi: Güçlü ve Başarılı Markalar İçin Temel İlkeler, İletişim Yayınları.
1- Aktuğlu. I.K. (2022). Marka Yönetimi: Güçlü ve Başarılı Markalar İçin Temel İlkeler, İletişim Yayınları.
1- Aktuğlu. I.K. (2022). Marka Yönetimi: Güçlü ve Başarılı Markalar İçin Temel İlkeler, İletişim Yayınları.
1- Aktuğlu. I.K. (2022). Marka Yönetimi: Güçlü ve Başarılı Markalar İçin Temel İlkeler, İletişim Yayınları.
1- Aktuğlu. I.K. (2022). Marka Yönetimi: Güçlü ve Başarılı Markalar İçin Temel İlkeler, İletişim Yayınları.
1- Aktuğlu. I.K. (2022). Marka Yönetimi: Güçlü ve Başarılı Markalar İçin Temel İlkeler, İletişim Yayınları.
1) Anlatım
2) Soru-Cevap
3) Tartışma
4) Alıştırma ve Uygulama
5) Bireysel Çalışma
Ara Sınav Notunun Başarıya Oranı |
30% |
---|---|
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
70% |
Toplam |
100% |
Türkçe
İstenmemekte