>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
İlkokuma ve Yazma Öğretimi | SNF385 | Zorunlu | Lisans | 3 | Güz | 5 |
Dr. Öğr. Üyesi Birsen Berfu AKAYDIN
1) İlkokul birinci sınıf öğrencilerinin özelliklerini tanır.
2) İlkokuma yazma öğretiminde kullanılan yöntem ve teknikleri etkin kullanır.
3) İlkokul birinci sınıf öğrencilerine okuma ve yazmayı kavramalarına yardımcı olur.
Program Yeterlilikleri | ||||||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ||
Öğrenme Kazanımları | ||||||||||||||||
1 | Yüksek | Orta | Yüksek | Yüksek | Orta | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Orta | Yüksek | Orta | Yüksek | Yüksek | |
2 | Yüksek | Orta | Yüksek | Orta | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Orta | Orta | Orta | Yüksek | Orta | Yüksek | |
3 | Yüksek | Orta | Yüksek | Orta | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Orta | Orta | Yüksek | Orta | Yüksek | Yüksek | Orta | Yüksek |
Yüz Yüze
Yok
İstenmemekte
Ses temelli cümle yöntemi (tanımı, ilkeleri, özellikleri, aşamaları ve uygulaması) Ses temelli cümle yönteminin aşamaları doğrultusunda okuma ve yazma öğretimi uygulamaları Kelime hazinesinin geliştirilmesi İlkokuma ve yazmanın değerlendirilmesi İlk okuma yazma öğretimi ve teknoloji kullanımı
1) Anlatım
2) Anlatım
3) Soru-Cevap
4) Soru-Cevap
5) Tartışma
6) Tartışma
7) Alıştırma ve Uygulama
8) Alıştırma ve Uygulama
9) Benzetim
10) Benzetim
11) Beyin Fırtınası
12) Beyin Fırtınası
13) Örnek Olay
14) Örnek Olay
15) Bireysel Çalışma
16) Bireysel Çalışma
Ara Sınav Notunun Başarıya Oranı |
40% |
---|---|
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
60% |
Toplam |
100% |
Türkçe
İstenmemekte