>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Fen Bilimleri Öğretimi 2 | SNF393 | Zorunlu | Lisans | 3 | Bahar | 4 |
Prof. Dr. Sibel KAYA
Doç. Dr. Aslı EŞME
Doç. Dr. Elif ÖZATA YÜCEL
1) Fen bilimleri dersinde beceriler (bilimsel süreç becerileri, mühendislik ve tasarım becerileri, yaşam becerileri) ve geliştirilmesine yönelik örnek uygulamalar.
2) Fen bilimleri öğretiminde kullanılan güncel yaklaşımlar (bağlam temelli öğrenme, STEAM yaklaşımı, argümantasyon, proje tabanlı öğrenme, probleme dayalı öğrenme vb. ),.
3) Öğretim teknolojilerinin fen bilimleri öğretimine entegrasyonu
4) fen bilimleri öğretiminde ölçme ve değerlendirme: geleneksel ve alternatif ölçme değerlendirme yaklaşımları (gözlem, görüşme, proje, performans değerlendirme, öğrenci ürün dosyası vb.).
5) Fen bilimleri dersi öğretim programı üçüncü ve dördüncü sınıf kazanımlarına ilişkin örnek etkinlik geliştirme ve sunma
Program Yeterlilikleri | ||||||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ||
Öğrenme Kazanımları | ||||||||||||||||
1 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | |||||||||||||
2 | Yüksek | Orta | Yüksek | |||||||||||||
3 | Yüksek | Düşük | Orta | Yüksek | ||||||||||||
4 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | ||||||||||||
5 | Yüksek | Orta | Yüksek | Yüksek | Orta | Düşük | Yüksek |
Yüz Yüze
Yok
İstenmemekte
Fen bilimleri dersinde beceriler (bilimsel süreç becerileri, mühendislik ve tasarım becerileri, yaşam becerileri) ve geliştirilmesine yönelik örnek uygulamalar. Fen bilimleri öğretiminde kullanılan güncel yaklaşımlar (bağlam temelli öğrenme, STEAM yaklaşımı, argümantasyon, proje tabanlı öğrenme, probleme dayalı öğrenme vb. ), öğretim teknolojilerinin fen bilimleri öğretimine entegrasyonu, fen bilimleri öğretiminde ölçme ve değerlendirme: geleneksel ve alternatif ölçme değerlendirme yaklaşımları (gözlem, görüşme, proje, performans değerlendirme, öğrenci ürün dosyası vb.), fen bilimleri dersi öğretim programı üçüncü ve dördüncü sınıf kazanımlarına ilişkin örnek etkinlik geliştirme ve sunma
Yarıyıl İçi Çalışmalarının Başarıya Oranı |
60% |
||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|||||||||
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
40% |
||||||||
Toplam | 100% |
Türkçe
İstenmemekte