>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Eğitim ve Toplumsal Cinsiyet | EGT502 | Seçmeli | Lisans | 2 | Güz | 4 |
Prof. Dr. Zeynel KABLAN
Dr. Öğr. Üyesi Fevziye DOLUNAY CUĞ
1) Eğitimde toplumsal cinsiyet eşitliği konusunda farkındadır.
2) Eşitsizliğin somut görünümlerini analiz eder.
3) Toplumsal Cinsiyet Eşitliği ile ilgili temel kavramları bilir.
Program Yeterlilikleri | |||||||||||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ||
Öğrenme Kazanımları | |||||||||||||||||||||
1 | Düşük | Düşük | Düşük | Düşük | Orta | Düşük | Düşük | Düşük | Düşük | Orta | Orta | Yüksek | Düşük | ||||||||
2 | Düşük | Düşük | Düşük | Düşük | Orta | Düşük | Düşük | Düşük | Düşük | Orta | Orta | Yüksek | Düşük | ||||||||
3 | Düşük | Düşük | Düşük | Düşük | Orta | Düşük | Düşük | Düşük | Düşük | Orta | Orta | Yüksek | Düşük |
Yüz Yüze
Yok
İstenmemekte
Toplumsal Cinsiyet Eşitliği ile ilgili temel kavramlar ve tanımlar; eğitim ve toplumsal cinsiyet ilişkisine kuramsal yaklaşımlar; eğitimde toplumsal cinsiyet eşitliğinin yasal dayanakları ve eşitlik göstergeleri; eşitsizliğin somut görünümlerinin analizi; bu süreçte psikolojik danışma ve rehberlik hizmetlerinin işlevi ve rolü ile güncel sorunlar ve yaklaşımlar bu dersin içeriğini oluşturmaktadır.
1) Anlatım
2) Soru-Cevap
3) Beyin Fırtınası
4) Örnek Olay
5) Problem Çözme
Yarıyıl İçi Çalışmalarının Başarıya Oranı |
40% |
|||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
||||||||||||
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
60% |
|||||||||||
Toplam | 100% |
Türkçe
İstenmemekte