>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Çevre Eğitimi | OKL382 | Seçmeli | Lisans | 3 | Bahar | 3 |
Doç. Dr. Hatice Gözde ERTÜRK KARA
Doç. Dr. Elif ÖZATA YÜCEL
Dr. Öğr. Üyesi Esra ÜNLÜER
1) Çevre eğitimiyle ilgili temel kavramlarını bilir.
2) Çevre eğitiminin önemini kavrar.
3) Okul öncesi dönemde çevre eğitiminin önemini bilir.
4) Okul öncesi dönem çocukları için çevre eğitimi etkinlikleri planlama ve uygulamalar yapar.
Program Yeterlilikleri | |||||||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ||
Öğrenme Kazanımları | |||||||||||||||||
1 | Düşük | Düşük | Orta | Orta | Orta | Orta | Düşük | Düşük | Düşük | Düşük | Düşük | Düşük | Düşük | Düşük | Düşük | ||
2 | Düşük | Orta | Orta | Düşük | Düşük | Düşük | Düşük | Orta | Düşük | Düşük | Düşük | Düşük | Düşük | Düşük | Düşük | ||
3 | Orta | Düşük | Düşük | Orta | Düşük | Orta | Orta | Yüksek | Orta | Orta | Orta | Orta | Orta | Orta | Orta | Orta | |
4 | Düşük | Düşük | Düşük | Düşük | Düşük | Düşük | Düşük | Orta | Orta | Orta | Orta | Orta | Orta | Orta | Orta | Düşük |
Yüz Yüze
Yok
İstenmemekte
Çevre eğitimiyle ilgili temel kavramlar; çevre eğitiminin önemi; okul öncesi dönemde çevre eğitimi; okul öncesi dönem çocukları için çevre eğitimi etkinlikleri planlama ve uygulama (doğada yaşayan canlılar, bitkiler, hava, toprak, su, geri dönüşüm, enerji tasarrufu, çevre kirliliği, doğal afetler vb.).
1) Anlatım
2) Soru-Cevap
3) Tartışma
4) Grup Çalışması
5) Beyin Fırtınası
6) Bireysel Çalışma
Yarıyıl İçi Çalışmalarının Başarıya Oranı |
30% |
|||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
||||||||||||
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
70% |
|||||||||||
Toplam | 100% |
Türkçe
İstenmemekte