>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Erken Çocuklukta Okul Dışı Öğrenme Ortamları | OKL289 | Seçmeli | Lisans | 2 | Güz | 3 |
Doç. Dr. Hatice Gözde ERTÜRK KARA
1) Formal, informal ve nonformal öğrenmeyi tanımlar.
2) Formal, informal ve nonformal öğrenme ortamlarını bilir.
3) Okul dışı öğrenme ortamlarında ulusal program kazanımları çerçevesinde etkinlik planlar, uygular ve değerlendirir.rlendirir.
Program Yeterlilikleri | |||||||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ||
Öğrenme Kazanımları | |||||||||||||||||
1 | Düşük | Düşük | Düşük | Düşük | Düşük | Düşük | Düşük | Düşük | Düşük | Düşük | Düşük | Düşük | Düşük | Düşük | Düşük | Düşük | |
2 | Düşük | Düşük | Düşük | Düşük | Düşük | Düşük | Düşük | Düşük | Düşük | Düşük | Düşük | Düşük | Düşük | Düşük | Düşük | Düşük | |
3 | Düşük | Düşük | Düşük | Düşük | Düşük | Düşük | Düşük | Düşük | Düşük | Düşük | Düşük | Düşük | Düşük | Düşük | Düşük | Düşük |
Yüz Yüze
Yok
İstenmemekte
Formal, informal ve nonformal eğitim ve öğrenme, Formal, informal ve nonformal öğrenme ortamları, okul dışı öğrenme ortamlarının erken çocukluk döneminde çocuğun gelişimine etkisi, erken çocukluk döneminde bilim, matematik ve sanat eğitiminde okul dışı öğrenme ortamlarının önemi ve kullanımı
1- Aktüre, T. (1989). Bilim ve Teknoloji Müzeleri ve Merkezleri. Bilim ve Teknik Dergisi. Sayı 254, 42-45.
2- Brennan, B. (1997). Reconceptualizing non-formal education. International Journal of Lifelong Education, 16(3), 185-200. doi:10.1080/0260137970160303.
3- Charlesworth, R. and Lind, K.K. (2007). Math & science for young children. Clifton Park, NY : Thomson Delmar Learning.
1) Anlatım
2) Soru-Cevap
3) Tartışma
4) Alıştırma ve Uygulama
5) Bireysel Çalışma
Sayı |
Yüzde |
|
---|---|---|
Ödev Notunun Başarıya Oranı |
8 |
70% |
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
1 |
30% |
Toplam |
100% |
Türkçe
İstenmemekte