>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Bina İşlevleri Analizi ve Ergonomi | ICM107 | Zorunlu | Lisans | 1 | Güz | 2 |
Dr. Öğr. Üyesi Selma KAYHAN TUNALI
Öğr. Gör. Belma ALIK
1) İnsan-işlev- mekan- donatı elemanı ilişkisinde gerekli tasarım ilkelerini ilişkilendirir.
2) İnsan-işlev- mekan- donatı elemanı ilişkisinde gerekli tasarım ilkelerini ilişkilendirir.
3) İnsan-işlev- mekan- donatı elemanı ilişkisinde gerekli tasarım ilkelerini ilişkilendirir.
4) İnsan-işlev- mekan- donatı elemanı ilişkisinde gerekli tasarım ilkelerini ilişkilendirir.
5) İşlevlere göre mekan türleri ve bu mekanların planlama özellikleri hakkında sonuç çıkarır .
6) İşlevlere göre mekan türleri ve bu mekanların planlama özellikleri hakkında sonuç çıkarır .
7) İşlevlere göre mekan türleri ve bu mekanların planlama özellikleri hakkında sonuç çıkarır .
8) İşlevlere göre mekan türleri ve bu mekanların planlama özellikleri hakkında sonuç çıkarır .
9) İşlevlere göre mekan türleri ve bu mekanların planlama özellikleri hakkında sonuç çıkarır .
10) Ergonominin mekan ile olan ilişkisini sentezler.
11) Ergonominin mekan ile olan ilişkisini sentezler.
12) Değişik binaların mekanlarının tasarlama ilkelerini tanır.
13) Değişik binaların mekanlarının tasarlama ilkelerini tanır.
14) Mekan kavramı, çevre ve tasarım , mekanın analizi hakkındaki konuları yorumlar.
Program Yeterlilikleri | ||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ||
Öğrenme Kazanımları | ||||||||||||
1 | Yüksek | Orta | Orta | Düşük | Yüksek | Orta | Yüksek | Orta | Yüksek | Orta | ||
2 | Yüksek | Orta | Orta | Düşük | Yüksek | Orta | Yüksek | Orta | Yüksek | Orta | ||
3 | Yüksek | Yüksek | Orta | Düşük | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Orta | Yüksek | Orta | ||
4 | Yüksek | Yüksek | Orta | Orta | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Orta | Yüksek | Orta | ||
5 | Yüksek | Yüksek | Orta | Orta | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Orta | Yüksek | Orta | ||
6 | Yüksek | Yüksek | Orta | Orta | Orta | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Orta | Yüksek | Orta | |
7 | Yüksek | Yüksek | Orta | Orta | Orta | Orta | Orta | Yüksek | Orta | Yüksek | Orta | |
8 | Yüksek | Yüksek | Orta | Orta | Orta | Orta | Orta | Orta | Yüksek | Yüksek | Yüksek | |
9 | Yüksek | Orta | Yüksek | Orta | Düşük | Orta | Orta | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | |
10 | Yüksek | Orta | Yüksek | Orta | Orta | Orta | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | ||
11 | Yüksek | Orta | Orta | Orta | Orta | Orta | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Orta | |
12 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | |
13 | Yüksek | Orta | Yüksek | Orta | Orta | Yüksek | Orta | Yüksek | Orta | Yüksek | Orta | |
14 | Yüksek | Orta | Yüksek | Orta | Orta | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek |
Yüz Yüze
Yok
İnsan-mekan ilişkileri çerçevesinde ergonomi ve mekan tasarım ilkelerinin irdelenmesiYOK
İnsan-mekan ilişkileri çerçevesinde ergonomi ve mekan tasarım ilkelerinin irdelenmesi.
1) Anlatım
2) Soru-Cevap
3) Tartışma
4) Alıştırma ve Uygulama
Ara Sınav Notunun Başarıya Oranı |
40% |
---|---|
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
60% |
Toplam |
100% |
Türkçe
İstenmemekte