>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
İç Mekan Tasarımında Tekstil | ICM312 | Seçmeli | Lisans | 3 | Bahar | 5 |
Prof. Dr. Deniz DEMİRARSLAN
1) Tekstilin kullanım alanlarını tanır.
1) Tekstilin kullanım alanlarını tanır.
1) Tekstilin kullanım alanlarını tanır.
1) Tekstilin kullanım alanlarını tanır.
1) Tekstilin kullanım alanlarını tanır.
2) Tasarım ve sanat bilgilerini uygular.
2) Tasarım ve sanat bilgilerini uygular.
2) Tasarım ve sanat bilgilerini uygular.
2) Tasarım ve sanat bilgilerini uygular.
2) Tasarım ve sanat bilgilerini uygular.
3) Disiplinler arası çalışma becerisi geliştirir.
3) Disiplinler arası çalışma becerisi geliştirir.
3) Disiplinler arası çalışma becerisi geliştirir.
3) Disiplinler arası çalışma becerisi geliştirir.
3) Disiplinler arası çalışma becerisi geliştirir.
4) Ürünün tasarım ,üretim, tüketim , pazarlama ve kullanım süreçlerini ve sonuçlarını değerlendirir.
4) Ürünün tasarım ,üretim, tüketim , pazarlama ve kullanım süreçlerini ve sonuçlarını değerlendirir.
4) Ürünün tasarım ,üretim, tüketim , pazarlama ve kullanım süreçlerini ve sonuçlarını değerlendirir.
4) Ürünün tasarım ,üretim, tüketim , pazarlama ve kullanım süreçlerini ve sonuçlarını değerlendirir.
4) Ürünün tasarım ,üretim, tüketim , pazarlama ve kullanım süreçlerini ve sonuçlarını değerlendirir.
5) Tasarım planlama sürecini vetasarım problemlerini tanımlar.
5) Tasarım planlama sürecini vetasarım problemlerini tanımlar.
5) Tasarım planlama sürecini vetasarım problemlerini tanımlar.
5) Tasarım planlama sürecini vetasarım problemlerini tanımlar.
5) Tasarım planlama sürecini vetasarım problemlerini tanımlar.
6) Tasarıma yönelik uygun malzeme seçebilme becerisini
geliştirir.
6) Tasarıma yönelik uygun malzeme seçebilme becerisini
geliştirir.
6) Tasarıma yönelik uygun malzeme seçebilme becerisini
geliştirir.
6) Tasarıma yönelik uygun malzeme seçebilme becerisini
geliştirir.
6) Tasarıma yönelik uygun malzeme seçebilme becerisini
geliştirir.
Program Yeterlilikleri | ||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ||
Öğrenme Kazanımları | ||||||||||||
1 | Yüksek | Orta | Orta | Yüksek | Yüksek | Yüksek | ||||||
1 | Yüksek | Orta | Orta | Yüksek | Yüksek | Yüksek | ||||||
1 | Yüksek | Orta | Orta | Yüksek | Yüksek | Yüksek | ||||||
1 | Yüksek | Orta | Orta | Yüksek | Yüksek | Yüksek | ||||||
1 | Yüksek | Orta | Orta | Yüksek | Yüksek | Yüksek | ||||||
2 | Yüksek | Orta | Yüksek | Yüksek | Yüksek | |||||||
2 | Yüksek | Orta | Orta | Yüksek | Yüksek | Yüksek | ||||||
2 | Yüksek | Orta | Orta | Yüksek | Yüksek | |||||||
2 | Yüksek | Orta | Orta | Yüksek | Yüksek | |||||||
2 | Yüksek | Orta | Orta | Yüksek | Yüksek | Yüksek | ||||||
3 | Yüksek | Orta | Orta | Yüksek | Yüksek | |||||||
3 | Yüksek | Orta | Orta | Yüksek | Yüksek | Yüksek | ||||||
3 | Yüksek | Yüksek | ||||||||||
3 | Yüksek | Orta | Orta | Yüksek | Yüksek | Yüksek | ||||||
3 | Yüksek | Yüksek | ||||||||||
4 | Yüksek | Orta | Orta | Yüksek | Yüksek | Yüksek | ||||||
4 | Yüksek | Orta | Orta | Yüksek | Yüksek | Yüksek | ||||||
4 | Yüksek | Orta | Orta | Yüksek | Yüksek | Yüksek | ||||||
4 | Yüksek | Orta | Orta | Yüksek | Yüksek | Yüksek | ||||||
4 | Yüksek | Orta | Orta | Yüksek | Yüksek | Yüksek | ||||||
5 | Yüksek | Orta | Orta | Yüksek | Yüksek | Yüksek | ||||||
5 | Yüksek | Orta | Orta | Yüksek | Yüksek | Yüksek | ||||||
5 | Yüksek | Orta | Orta | Yüksek | Yüksek | Yüksek | ||||||
5 | Yüksek | Orta | Orta | Yüksek | Yüksek | Yüksek | ||||||
5 | Yüksek | Orta | Orta | Yüksek | Yüksek | Yüksek | ||||||
6 | Yüksek | Orta | Orta | Yüksek | ||||||||
6 | Yüksek | Orta | Orta | Yüksek | Yüksek | Yüksek | ||||||
6 | Yüksek | Orta | Yüksek | Yüksek | ||||||||
6 | Yüksek | Orta | Orta | Yüksek | Yüksek | Yüksek | ||||||
6 | Yüksek | Orta | Orta | Yüksek | Yüksek | Yüksek |
Yüz Yüze
Yok
Yok
Tekstilin tanımı ve tarihi, Türkiye’de ve dünyada tekstil üretimi, tekstil tipleri, kullanıldıkları mekanlara göre tekstiller, yer döşemeleri olarak halılar, üretimlerine göre halı çeşitleri, iç mekanda kullanılan kumaşların çeşitleri, inşaat tekstilleri,yöresel tekstil ürünlerinin incelenmesi, iç mekanlarda kullanılan tekstil ürünlerinin görsel olarak incelenmesi dersin içeriğini oluşturmaktadır.
1) Anlatım
2) Model Yapma
3) Altı Şapka Metodu
4) Örnek Olay
5) Bireysel Çalışma
6) Problem Çözme
7) Proje Temelli Öğrenme
Ara Sınav Notunun Başarıya Oranı |
50% |
---|---|
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
50% |
Toplam |
100% |
Türkçe
İstenmemekte