>
Dersin Adı Dersin Kodu Dersin Türü Dersin Düzeyi Dersin Yılı Dersin Verildiği Dönem AKTS Kredisi
Maket ICM316 Seçmeli Lisans 3 Bahar 5

Öğretim Elemanı Adı

Öğr. Gör. Seza YIŞ ÖZ

Dersin Öğrenme Kazanımları

1) 3 boyutlu algılamayı geliştirir.
1) 3 boyutlu algılamayı geliştirir.
1) 3 boyutlu algılamayı geliştirir.
1) 3 boyutlu algılamayı geliştirir.
1) 3 boyutlu algılamayı geliştirir.
2) Maket yapımında kullanılan teknik aletler, malzemeler ve teknik hususları tanır.
2) Maket yapımında kullanılan teknik aletler, malzemeler ve teknik hususları tanır.
2) Maket yapımında kullanılan teknik aletler, malzemeler ve teknik hususları tanır.
2) Maket yapımında kullanılan teknik aletler, malzemeler ve teknik hususları tanır.
2) Maket yapımında kullanılan teknik aletler, malzemeler ve teknik hususları tanır.
3) Çeşitli mimari tasarım ve detayların uygulamalarını gösterir.
3) Çeşitli mimari tasarım ve detayların uygulamalarını gösterir.
3) Çeşitli mimari tasarım ve detayların uygulamalarını gösterir.
3) Çeşitli mimari tasarım ve detayların uygulamalarını gösterir.
3) Çeşitli mimari tasarım ve detayların uygulamalarını gösterir.
4) Maket yapımında dikkat edilmesi gereken teknikleri uygular.
4) Maket yapımında dikkat edilmesi gereken teknikleri uygular.
4) Maket yapımında dikkat edilmesi gereken teknikleri uygular.
4) Maket yapımında dikkat edilmesi gereken teknikleri uygular.
4) Maket yapımında dikkat edilmesi gereken teknikleri uygular.
5) Maketi tasarlarken farklı malzemeleri bir araya getirerek kullanır.
5) Maketi tasarlarken farklı malzemeleri bir araya getirerek kullanır.
5) Maketi tasarlarken farklı malzemeleri bir araya getirerek kullanır.
5) Maketi tasarlarken farklı malzemeleri bir araya getirerek kullanır.
5) Maketi tasarlarken farklı malzemeleri bir araya getirerek kullanır.
6) Görsel algı ve anlatım becerisini geliştirir.
6) Görsel algı ve anlatım becerisini geliştirir.
6) Görsel algı ve anlatım becerisini geliştirir.
6) Görsel algı ve anlatım becerisini geliştirir.
6) Görsel algı ve anlatım becerisini geliştirir.

Program Yeterliliği İlişkisi

  Program Yeterlilikleri
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Öğrenme Kazanımları
1 Yüksek Yüksek Yüksek                
1 Yüksek Yüksek Yüksek               Yüksek
1 Yüksek Yüksek Yüksek               Yüksek
1 Yüksek Yüksek Yüksek               Yüksek
1 Yüksek Yüksek Yüksek               Yüksek
2 Yüksek Yüksek Yüksek               Yüksek
2 Yüksek Yüksek Yüksek               Yüksek
2 Yüksek Yüksek Yüksek               Yüksek
2 Yüksek Yüksek Yüksek               Yüksek
2 Yüksek Yüksek Yüksek               Yüksek
3 Yüksek Yüksek Yüksek               Yüksek
3 Yüksek Yüksek Yüksek               Yüksek
3 Yüksek Yüksek Yüksek               Yüksek
3 Yüksek Yüksek Yüksek               Yüksek
3 Yüksek Yüksek Yüksek               Yüksek
4 Yüksek Yüksek Yüksek         Orta Orta Orta Yüksek
4 Yüksek Yüksek Yüksek         Orta Orta Orta Yüksek
4 Yüksek Yüksek Yüksek         Orta Orta Orta Yüksek
4 Yüksek Yüksek Yüksek         Orta Orta Orta Yüksek
4 Yüksek Yüksek Yüksek               Yüksek
5 Yüksek Yüksek Yüksek         Orta Orta Orta Yüksek
5 Yüksek Yüksek Yüksek         Orta Orta Orta Yüksek
5 Yüksek                   Yüksek
5 Yüksek Yüksek Yüksek         Orta Orta Orta Yüksek
5 Yüksek Yüksek Yüksek         Orta Orta Orta Yüksek
6 Yüksek Yüksek Yüksek         Düşük Düşük Düşük Yüksek
6 Yüksek Yüksek Yüksek         Düşük Düşük Düşük Yüksek
6 Yüksek Yüksek Yüksek         Düşük Düşük Düşük Yüksek
6 Yüksek Yüksek Yüksek         Düşük Düşük Düşük Yüksek
6 Yüksek Yüksek Yüksek         Düşük Düşük Düşük Yüksek

Eğitim Şekli

Yüz Yüze

Ön Koşullar, Diğer Koşullar

Yok

Önerilen Destekleyici Dersler

Yok

Dersin İçeriği

Maket kavramı, maket tipleri, maket yapımında kullanılan malzemeler, maket uygulama çalışmaları dersin içeriğini oluşturmaktadır.

Önerilen/İstenen Ders Kaynakları

Planlanan Öğrenim Faaliyetleri Ve Eğitim Yöntemi

1) Alıştırma ve Uygulama


Değerlendirme Yöntemi ve Ölçütleri

Ara Sınav Notunun Başarıya Oranı

30%

Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı

70%

Toplam

100%

Dersin Eğitim Dili

Türkçe

Mesleki Uygulama

İstenmemekte