>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Biçim Tasarım İlişkisi | ICM321 | Seçmeli | Lisans | 3 | Güz | 5 |
Prof. Dr. Deniz DEMİRARSLAN
1) İşlev ve form ilişkisini değerlendirir.
1) İşlev ve form ilişkisini değerlendirir.
1) İşlev ve form ilişkisini değerlendirir.
1) İşlev ve form ilişkisini değerlendirir.
1) İşlev ve form ilişkisini değerlendirir.
1) İşlev ve form ilişkisini değerlendirir.
2) İşlev ve form analizi yapar.
2) İşlev ve form analizi yapar.
2) İşlev ve form analizi yapar.
2) İşlev ve form analizi yapar.
2) İşlev ve form analizi yapar.
2) İşlev ve form analizi yapar.
3) İşlev ve biçimi bütünleştirir
3) İşlev ve biçimi bütünleştirir
3) İşlev ve biçimi bütünleştirir
3) İşlev ve biçimi bütünleştirir
3) İşlev ve biçimi bütünleştirir
3) İşlev ve biçimi bütünleştirir
4) Üç boyutlu plastik değeri yüksek tasarımlar düzenler.
4) Üç boyutlu plastik değeri yüksek tasarımlar düzenler.
4) Üç boyutlu plastik değeri yüksek tasarımlar düzenler.
4) Üç boyutlu plastik değeri yüksek tasarımlar düzenler.
4) Üç boyutlu plastik değeri yüksek tasarımlar düzenler.
4) Üç boyutlu plastik değeri yüksek tasarımlar düzenler.
5) Algı kuramları, tasarım prensipleri ve tasarım konseptleri arasındaki ilişkileri anımsar.
5) Algı kuramları, tasarım prensipleri ve tasarım konseptleri arasındaki ilişkileri anımsar.
5) Algı kuramları, tasarım prensipleri ve tasarım konseptleri arasındaki ilişkileri anımsar.
5) Algı kuramları, tasarım prensipleri ve tasarım konseptleri arasındaki ilişkileri anımsar.
5) Algı kuramları, tasarım prensipleri ve tasarım konseptleri arasındaki ilişkileri anımsar.
5) Algı kuramları, tasarım prensipleri ve tasarım konseptleri arasındaki ilişkileri anımsar.
6) Tasarladığı üç boyutlu modelleri tartışır.
6) Tasarladığı üç boyutlu modelleri tartışır.
6) Tasarladığı üç boyutlu modelleri tartışır.
6) Tasarladığı üç boyutlu modelleri tartışır.
6) Tasarladığı üç boyutlu modelleri tartışır.
6) Tasarladığı üç boyutlu modelleri tartışır.
7) Tasarladığı üç boyutlu modelleri sunar.
7) Tasarladığı üç boyutlu modelleri sunar.
7) Tasarladığı üç boyutlu modelleri sunar.
7) Tasarladığı üç boyutlu modelleri sunar.
7) Tasarladığı üç boyutlu modelleri sunar.
7) Tasarladığı üç boyutlu modelleri sunar.
Program Yeterlilikleri | ||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ||
Öğrenme Kazanımları | ||||||||||||
1 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | |
1 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | |
1 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | |||||||
1 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | ||||||
1 | Yüksek | |||||||||||
1 | Yüksek | Yüksek | ||||||||||
2 | Orta | |||||||||||
2 | Yüksek | Orta | ||||||||||
2 | Yüksek | |||||||||||
2 | ||||||||||||
2 | Yüksek | |||||||||||
2 | ||||||||||||
3 | ||||||||||||
3 | ||||||||||||
3 | ||||||||||||
3 | ||||||||||||
3 | ||||||||||||
3 | ||||||||||||
4 | ||||||||||||
4 | ||||||||||||
4 | ||||||||||||
4 | ||||||||||||
4 | ||||||||||||
4 | ||||||||||||
5 | ||||||||||||
5 | ||||||||||||
5 | ||||||||||||
5 | ||||||||||||
5 | ||||||||||||
5 | ||||||||||||
6 | ||||||||||||
6 | Yüksek | |||||||||||
6 | Orta | |||||||||||
6 | ||||||||||||
6 | ||||||||||||
6 | ||||||||||||
7 | ||||||||||||
7 | Yüksek | Yüksek | ||||||||||
7 | Orta | |||||||||||
7 | Orta | Orta | ||||||||||
7 | Yüksek | |||||||||||
7 |
Yüz Yüze
Yok
Önerilen destekleyici ders yok.
Tasarım yöntemleri, kavram (konsept) geliştirme ve bunların biçimlenişe etkileri dersin temel içeriğini oluşturmaktadır.
1) Anlatım
2) Tartışma
3) Model Yapma
4) Beyin Fırtınası
5) Bireysel Çalışma
Ara Sınav Notunun Başarıya Oranı |
20% |
---|---|
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
80% |
Toplam |
100% |
Türkçe
İstenmemekte