>

Servis İşletme ve Müşteri Hizmetleri

Otomotiv Mühendisliği

Teknoloji Fakültesi
Lisans
Dersin Adı Dersin Kodu Dersin Türü Dersin Düzeyi Dersin Yılı Dersin Verildiği Dönem AKTS Kredisi
Servis İşletme ve Müşteri Hizmetleri OTM496 Seçmeli Lisans 4 Güz 4

Öğretim Elemanı Adı

Dr. Öğr. Üyesi Dilek Özlem ESEN

Dersin Öğrenme Kazanımları

1) Çalışma yasaları, servis işletmesinin çalışması için gerekli kanuni yaptırımları öğrenir.
2) Çalışanın kanuni hakları ve yükümlülük lerini öğrenir.
3) Servis iş akış organizasyonunu ve çalışma talimatlarını öğrenir.
4) İş tanımları, çalışanın eğitimi, gelişimi, kariyer planlaması ve organizasyonunu yapar.
5) Kariyer planlamasını, takip ve organizasyonunu öğrenir.
6) Servis işlemlerinin raporlanmasını yapabilir.

Program Yeterliliği İlişkisi

  Program Yeterlilikleri
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Öğrenme Kazanımları
1 Düşük                    
2 Düşük                    
3   Orta                  
4     Orta                
5       Düşük              
6       Düşük              

Eğitim Şekli

Yüz Yüze

Ön Koşullar, Diğer Koşullar

Yok

Önerilen Destekleyici Dersler

İstenmemekte

Dersin İçeriği

Çalışma yasaları, servis işletmesinin çalışması için gerekli kanuni yaptırımlar, çalışanın kanuni hakları ve yükümlülükleri, servis iş akış organizasyonunu, buna göre çalışma talimatları ve iş tanımları, çalışanın eğitimi, gelişimi, İş tanımları Çalışanın eğitimi, gelişimi, servis işlemlerinin raporlanması, sözlü, telefonla ve yazılı iletişim kuralları, beden dili, empati gibi temel iletişim bilgileri, talebin değerlendirilmesi ve karşılama yolları, tüketici yasasına göre tüketici hakları.

Önerilen/İstenen Ders Kaynakları

Planlanan Öğrenim Faaliyetleri Ve Eğitim Yöntemi



Değerlendirme Yöntemi ve Ölçütleri

Dersin Eğitim Dili

Türkçe

Mesleki Uygulama

İstenmemekte