>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Oyun Programlama | TBL422 | Seçmeli | Lisans | 4 | Güz | 5 |
Öğr. Gör. Yavuz Selim FATİHOĞLU
1) 3B bilgisayar oyunları ve grafik uygulamaları geliştirmek için uygun yazılım geliştirme araçlarını kullanabilir ve değerlendirebilir.
2) Verimli API özelliklerini barındıran 3B sabit fonksiyon çizim hattını kullanan bir 3B uygulamayı tasarlayabilir.
3) API fonksiyonlarını verimli kullanabilmek için bilgisayar oyununun çizim ve benzetim sorunlarını analiz edebilir.
4) 3B modelleme ve animasyon
Program Yeterlilikleri | ||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ||
Öğrenme Kazanımları | ||||||||||||
1 | Düşük | Orta | Yüksek | Orta | Orta | Orta | Düşük | Düşük | Düşük | Düşük | Düşük | |
2 | Orta | Yüksek | Yüksek | Orta | Orta | Orta | Düşük | Düşük | Düşük | Düşük | Düşük | |
3 | Orta | Yüksek | Yüksek | Orta | Orta | Orta | Düşük | Düşük | Düşük | Düşük | Düşük | |
4 | Orta | Yüksek | Yüksek | Orta | Orta | Orta | Düşük | Düşük | Düşük | Düşük | Düşük |
Yüz Yüze
Yok
Sanal Gerçeklik
Oyun programlamaya giriş ve oyun programlamanın tarihi, 3B matematik, 2B ve 3B dönüşümler, 3B modelleme, Karakter modelleme, Oyunda ses, Giriş donanımları, Çıkış donanımları, Oyun motorları, Oyunda yapay zeka, Uygulamalar
Ara Sınav Notunun Başarıya Oranı |
40% |
---|---|
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
60% |
Toplam |
100% |
Türkçe
İstenmemekte