>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Eğitime Giriş | ILF291 | Seçmeli | Lisans | 2 | Güz | 4 |
Öğr. Gör. (31.m) Mehmet Reşat ŞAVLI
Prof. Dr. Muhammet Fatih GENÇ
Doç. Dr. Süleyman GÜMRÜKÇÜOĞLU
Doç. Dr. Ahmet Canan KARAKAŞ
1) Tarihsel olayları, kişileri ve onların eğitim uygulamaları üzerindeki etkilerini belirleyecek.
2) Dört temel eğitim felsefesini ve onların eğitim uygulamaları üzerindeki etkilerini tanımlayabilecek
3) Öğrenci çeşitliliğinin kaynaklarını ve öğretmenler için uygulamalarını tanımlayabilecek.
4) Günümüzde öğrencilerin karşılaştığı sosyal problemleri listeleyebilecek ve uygun öğretmen davranışlarını belirleyebilecek.
5) Etkili öğretmenin özelliklerini sayabilecek ve açıklayabilecek.
6) Öğrenciler birçok çeşitli metot aracılığıyla aktif ve çevre ile etkileşimli bir öğrenme ortamına dahil olacaklar.
Program Yeterlilikleri | ||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ||
Öğrenme Kazanımları | ||||||||||||
1 | Orta | |||||||||||
2 | Düşük | |||||||||||
3 | Orta | |||||||||||
4 | ||||||||||||
5 | ||||||||||||
6 |
Yüz Yüze
Yok
YOK
1. Temel kavramları, araştırma tekniklerini, öğretilen disiplinlerin yapılarını anlar, tüm bunları öğrenciler için anlamlı hale getirmek için öğrenme deneyimleri oluşturur. 2. Çocuğun nasıl öğrenip geliştiğini anlar ve onların gelişmelerini destekleyecek öğrenme imkanları sağlar. 3. Öğrencilerin öğrenmeye olan yaklaşımlarına göre nasıl değişiklik gösterdiklerini anlar, çeşitlilik gösteren öğrenenlere uyarlanmış öğretim imkanları oluştrur. 4. Farklı öğretim stratejilerini anlar ve kullanır. 5. Öğrenmeye aktif katılıma, bireysel motivasyona ve pozitif sayısal etkileşime teşvik eden öğrenme atmosferini oluşturur. 6. Aktif sorgulamayı, işbirlikçi çalışmayı ve destekçi etkileşimi teşvik etmek için iletişim teknikleri bilgisini kullanır. 7. Öğretimi konu alanı bilgisine, öğrenciye, topluma ve eğitim programı hedeflerine dayanarak planlar.
1- Eğitime Giriş: Prof Dr Nezahat Güçlü
1) Anlatım
2) Soru-Cevap
3) Tartışma
4) Beyin Fırtınası
5) Örnek Olay
6) Bireysel Çalışma
7) Problem Çözme
Ara Sınav Notunun Başarıya Oranı |
40% |
---|---|
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
60% |
Toplam |
100% |
Türkçe
İstenmemekte