>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Rehberlik ve Özel Eğitim | ILF393 | Seçmeli | Lisans | 3 | Güz | 4 |
Prof. Dr. Muhammet Fatih GENÇ
Doç. Dr. Nihat DURAK
Doç. Dr. Ahmet Canan KARAKAŞ
1) İnsanlar arası ilişkilerde etkili iletişimin önemini kavrar,
2) İetişim becerisinin gelişmesi ile din hizmetleri kalitesi arasında ilişki olduğunu fark eder,
3) Dini danışmanlık ve rehberliğin din eğitiminin temel amaçları arsında olduğunu fark eder.
Program Yeterlilikleri | ||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ||
Öğrenme Kazanımları | ||||||||||||
1 | Yüksek | Düşük | ||||||||||
2 | ||||||||||||
3 |
Yüz Yüze
Yok
YOK
İletişim kavramı, dini iletişim ve din hizmetleri, iletişimde kaynak, mesaj ve aracın özellikleri, rehberlik kavramı, çeşitleri, dini danışma ve rehberlik.
1- Suat Cebeci, Öğrenme ve Öğretme Süreçlerinde Dini İletişim, İstanbul 2003.
2- Mevlüt Kaya, Din Eğitiminde İletişim ve Dini Tutum, Etüt Yay., Samsun 1998.
1) Anlatım
2) Tartışma
3) Gösteri
4) Model Yapma
5) Problem Çözme
Ara Sınav Notunun Başarıya Oranı |
30% |
---|---|
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
70% |
Toplam |
100% |
Türkçe
İstenmemekte