>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Alan Eğitimi Seçmeli 5 - E-spor | BES425 | Seçmeli | Lisans | 4 | Güz | 4 |
Dr. Öğr. Üyesi Muhammet Eyüp UZUNER
1) ...
Program Yeterlilikleri | ||
1 | ||
Öğrenme Kazanımları | ||
1 | Orta |
Yüz Yüze
Yok
temel bilgi teknolojileri
Espor ile ilgili tanımlamalar, tarihsel bilgiler, sınıflandırmalar, kurallar, teknolojik gelişmeler ve diğer bileşenler ile ilgili bilgilerin verilmesidir.
1- 2. Collis, W. (2020). The Book of Esports: The Definitive Guide to Competitive Video Games. Rosetta Books.
1) Anlatım
2) Soru-Cevap
3) Tartışma
4) Grup Çalışması
5) Beyin Fırtınası
6) Örnek Olay
7) Bireysel Çalışma
8) Proje Temelli Öğrenme
Yarıyıl İçi Çalışmalarının Başarıya Oranı |
30% |
|||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
||||||||||||
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
70% |
|||||||||||
Toplam | 100% |
Türkçe
İstenmemekte