>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Sporda Psikomotor Gelişim | AEP237 | Zorunlu | Lisans | 2 | Güz | 4 |
Prof. Dr. Betül BAYAZIT
1) Bu dersin sonunda öğrenci öğretilen davranışları yapacak durumda olacaktır.
2) Gelişim, öğrenme, motor gelişim hakkında bilgi edinmek.
3) Yaş gruplarının temel özelliklerini bilmek. Hangi yaş grubuna hangi aktivitenin yaptırılacağını öğrenmek.
Program Yeterlilikleri | |||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ||
Öğrenme Kazanımları | |||||||||||||
1 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | |
2 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | |
3 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek |
Yüz Yüze
Yok
BSY 112 Kinesyoloji, BES 241 Çocuk ve Spor, BES 322 Beceri Öğrenimi
Gelişim, gelişimin nicelik ve nitelik yönleri, gelişim dönemleri, bireysel farklılıklar, gelişimin ilkeleri,fiziksel uygunluk unsurları, motor uygunluk unsurları, hareket, motor öğrenme, motor gelişim, motor gelişimde kullanılan metodlar, motor gelişim kavramları, motor gelişimi etkileyen etmenler, motor gelişim dönemleri
1) Anlatım
2) Soru-Cevap
3) Tartışma
4) Alıştırma ve Uygulama
5) Gösteri
Ara Sınav Notunun Başarıya Oranı |
45% |
---|---|
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
55% |
Toplam |
100% |
Türkçe
İstenmemekte