>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Seçmeli Uzmanlik Alani 1 Okullar Rekreasyonu | RKR409 | Seçmeli | Lisans | 4 | Güz | 8 |
Prof. Dr. Betül BAYAZIT
Dr. Öğr. Üyesi Muhammet Eyüp UZUNER
Öğr. Gör. Enis ÇOLAK
1) Öğretilenleri uygular.
2) Çocuk ve gençlerin psikolojik özelliklerini tanır.
3) Sosyo-ekonomik durumun çocuk ve gençler üzerindeki etkilerini ve olabilecek sorunları gidermeye çalışacak faaliyetleri uygular.
4) Yaş gruplarına yönelik etkinlikler yapar.
5) Yaş gruplarının özelliklerine göre planlama yapar.
Program Yeterlilikleri | |||||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ||
Öğrenme Kazanımları | |||||||||||||||
1 | Düşük | Orta | Düşük | Yüksek | Düşük | Yüksek | Yüksek | Orta | |||||||
2 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Orta | |||||||||||
3 | Yüksek | Yüksek | Orta | ||||||||||||
4 | Yüksek | Düşük | Orta | Yüksek | Orta | ||||||||||
5 | Yüksek | Orta | Yüksek | Orta |
Yüz Yüze
Yok
BES 309 psikomotor gelişim, BES 322 Beceri öğrenimi, BES 241 Çocuk ve spor, BES 417 Rehberlik
Yaş gruplarının özellikleri, yaş gruplarına göre sosyal-ruhsal-motor-duysal gelişim özellikleri, rekreatif etkinliklerin çocuklar ve gençler üzerindeki etkileri. Özel ve devlet okullarında uygulanan etkinlikler.
1- Karaküçük, S. (2014). Rekreasyon: boş zamanları değerlendirme.
2- Kraus, R. G. (1964). Recreation and the Schools. Guides to Effective Practices in Leisure Education and Community Recreation Sponsorship.
1) Anlatım
2) Soru-Cevap
3) Tartışma
4) Alıştırma ve Uygulama
5) Gösteri
6) Rol Yapma
7) Grup Çalışması
8) Beyin Fırtınası
9) Örnek Olay
10) Problem Çözme
11) Proje Temelli Öğrenme
Yarıyıl İçi Çalışmalarının Başarıya Oranı |
40% |
|||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
||||||||||||||||||
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
60% |
|||||||||||||||||
Toplam | 100% |
Türkçe
İstenmemekte