>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Seçmeli Ders 7 Espor | RKR421 | Seçmeli | Lisans | 4 | Güz | 4 |
Dr. Öğr. Üyesi Muhammet Eyüp UZUNER
1) Esporu ve önemini bilir.
2) Esporda program geliştirir.
3) Espor sınıflandırmalarını bilir.
4) Espor oyun kurallarını bilir.
5) Esporda ulusal ve uluslararası oyun kurallarını bilir.
6) Esporun tarihsel gelişimini bilir.
7) Esporun özelliklerini ve önemini bilir.
8) Sporcu seçiminde dikkat edilecek konuları bilir.
9) Esporda dikkat edilecek konuları bilir.
10) Espor türlerini bilir
11) Esporda risk yönetimini bilir
Program Yeterlilikleri | |||||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ||
Öğrenme Kazanımları | |||||||||||||||
1 | Orta | Düşük | Orta | Yüksek | Orta | Yüksek | Düşük | Yüksek | |||||||
2 | Düşük | Düşük | |||||||||||||
3 | Düşük | ||||||||||||||
4 | Düşük | ||||||||||||||
5 | Düşük | ||||||||||||||
6 | Düşük | ||||||||||||||
7 | Yüksek | ||||||||||||||
8 | Düşük | ||||||||||||||
9 | Yüksek | ||||||||||||||
10 | Düşük | ||||||||||||||
11 | Orta |
Yüz Yüze
Yok
Temel Bilgi Teknolojileri
Espor ile ilgili tanımlamalar, tarihsel bilgiler, sınıflandırmalar, kurallar, teknolojik gelişmeler ve diğer bileşenler ile ilgili bilgilerin verilmesidir.
1- 2. Collis, W. (2020). The Book of Esports: The Definitive Guide to Competitive Video Games. Rosetta Books.
1) Anlatım
2) Soru-Cevap
3) Tartışma
4) Grup Çalışması
5) Beyin Fırtınası
6) Örnek Olay
7) Bireysel Çalışma
8) Proje Temelli Öğrenme
Yarıyıl İçi Çalışmalarının Başarıya Oranı |
30% |
|||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
||||||||||||
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
70% |
|||||||||||
Toplam | 100% |
Türkçe
İstenmemekte