>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Yardımcı Uzmanlık Alanı 2 Sponsorluk, Reklam, Pazarlama Ve Halkla İlişkiler | SYP426 | Seçmeli | Lisans | 4 | Bahar | 9 |
Prof. Dr. Kürşad SERTBAŞ
Prof. Dr. Mehmet Yavuz TAŞKIRAN
Öğr. Gör. Rıza ERDAL
1) Spor organizasyonlarında sponsorluk reklam ve pazarlama hakkında bilgi sahibi olur.
2) Sponsorluk anlaşmalarını yapmayı bilir.
3) Sponsorluk yasası, yönetmeliği, işleyişi ve uygulamalarını bilir.
Program Yeterlilikleri | |||||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ||
Öğrenme Kazanımları | |||||||||||||||
1 | Orta | Orta | Yüksek | ||||||||||||
2 | Yüksek | Orta | Orta | Yüksek | |||||||||||
3 | Yüksek | Orta | Orta | Yüksek |
Yüz Yüze
Yok
HIT115 Halkla İlişkiler ve Tanıtım I HIT116 Halkla İlişkiler ve Tanıtım II HIT211 Medya İlişkileri Yönetimi HIT216 Halkla İlişkiler için Reklam Tasarımı HIT310 Halkla İlişkilerde Yaratıcılık BES281 (Genel Kültür) Sporda Sponsorluk
Sponsorluğun tarihi gelişimi, Reklam ve halkla ilişkiler aracı olarak sponsorluk, sporda sponsorluk faaliyetleri, sporda halkla ilişkiler ve pazarlama, spor organizasyonlarında reklam ve pazarlama teknikleri, reklamda sporu ve sporcuyu kullanma, reklam yaratıcılığı.
1) Anlatım
2) Soru-Cevap
3) Tartışma
4) Alıştırma ve Uygulama
5) Gösteri
Yarıyıl İçi Çalışmalarının Başarıya Oranı |
30% |
|||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
||||||||||||
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
70% |
|||||||||||
Toplam | 100% |
Türkçe
İstenmemekte