>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Turizm Pazarlamasında Çağdaş Yaklaşımlar | TUR313 | Seçmeli | Lisans | 3 | Güz | 6 |
Prof. Dr. Selda UCA
Dr. Öğr. Üyesi Oylum EKŞİ
1) Turizm pazarlaması alanındaki çağdaş yaklaşımları bilimsel yöntemlerle değerlendirmek
2) Çağdaş pazarlama yaklaşımları ile ilgili karmaşık sorun ve konuları belirlemek ve analiz edebilmek, tartışmalar yapabilmek
3) Turizm pazarlamasında çağdaş yaklaşımları açık bir biçimde yazılı ve sözlü olarak açıklayabilmek
4) Öğrenmeyi öğrenme becerileri geliştirebilmiş olmak ve eleştirel düşünceyle alanındaki sorunların kaynağını belirleyebilmek
Program Yeterlilikleri | ||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | ||
Öğrenme Kazanımları | ||||||||
1 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | |
2 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | |
3 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | |
4 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek |
Yüz Yüze
Yok
İstenmemekte
Pazarlama kavramı, Turizm pazarlaması ve turizm piyasası, Turizm pazarlama politikası, Pazarlamada çağdaş yaklaşımlar, Turizm pazarlamasında çağdaş yaklaşımlar ve uygulama örnekleri,Makale inceleme
Ara Sınav Notunun Başarıya Oranı |
30% |
---|---|
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
70% |
Toplam |
100% |
Türkçe
İstenmemekte