>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Destinasyon Pazarlaması | TUF411 | Seçmeli | Lisans | 4 | Güz | 6 |
Prof. Dr. Selda UCA
1) Destinasyon ve destinasyon pazarlaması kavramlarını tanımlayacak
2) Mevcut turizm pazarlama stratejilerini değerlendirerek turistik destinasyonlar için pazarlama stratejik planları hazırlayabilecek duruma gelecek
3) Turistik destinasyonlarda ziyaretçi özelliklerini inceleyerek, ziyaretçi istek, ihtiyaç ve beklentilerine uygun pazarlama stratejileri belirleyebilecek
Program Yeterlilikleri | ||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | ||
Öğrenme Kazanımları | ||||||||
1 | Yüksek | Yüksek | Orta | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | |
2 | Yüksek | Yüksek | Orta | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | |
3 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek |
Yüz Yüze
Yok
İstenmemekte
Bu ders; destinasyon kavramı, destinasyonların özellikleri, destinasyon ve pazarlama ilişkisi, destinasyon pazarlama süreci ve stratejileri, destinasyon markalaşması konularını içermektedir.
Ara Sınav Notunun Başarıya Oranı |
40% |
---|---|
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
60% |
Toplam |
100% |
Türkçe
İstenmemekte