>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Uluslararası Pazarlama | LJP293 | Seçmeli | Önlisans | 2 | Bahar | 3 |
Öğr. Gör. Yılmaz PEKMEZCAN
Ögr. Gör. Dr. Zafer CESUR
1) İşletmeler için uluslararası pazarlamanın önemini kavrayabilme
2) Küresel pazarlarda işletmelerin karşılaşabilecekleri pazarlama sorunlarını analiz etme ve bu sorunlara çözümler üretme
3) Uluslararası pazarlama uygulamaları için gerekli teknikleri uygulayabilme
4) Uluslararası boyutta tüketici pazarlarını ve endüstriyel pazarları tanımlayabilme
5) İşletmelerin uluslararası ölçekte hedef pazarlarıyla nasıl iletişim kurabileceklerini kavrama
Program Yeterlilikleri | ||||||||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ||
Öğrenme Kazanımları | ||||||||||||||||||
1 | Orta | Yüksek | Düşük | |||||||||||||||
2 | Düşük | |||||||||||||||||
3 | Orta | Düşük | Orta | Yüksek | ||||||||||||||
4 | Orta | Düşük | Yüksek | |||||||||||||||
5 | Orta | Düşük | Orta |
Yüz Yüze
Yok
Pazarlama
Uluslararası pazarlamada temel kavramlar Uluslararası pazarlamayı etkileyen çevresel faktörler Uluslararası pazarlama planlaması Uluslararası pazarlama araştırması Uluslararası pazar bölümlendirme ve konumlandırma Uluslararası pazarlamada mamul Uluslararası pazarlamada markalama Uluslararası pazarlamada fiyatlama karar süreci Uluslararası pazarlamada fiyatlama stratejileri Uluslararası pazarlamada dağıtım Uluslararası pazarlamada reklamcılık Uluslararası pazarlamada kişisel satış
Ara Sınav Notunun Başarıya Oranı |
40% |
---|---|
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
60% |
Toplam |
100% |
Türkçe
İstenmemekte