>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Sağlık Kurumlarında Halkla İlişkiler | TDP128 | Zorunlu | Önlisans | 1 | Bahar | 2 |
Prof. Dr. Yunus TAŞ
Öğr. Gör. Binnur TURAN
1) Halkla ilişkiler ve halkla ilişkilere yakın kavramları açıklar.
2) Sağlık kuruluşlarında halkla ilişkiler faaliyetlerinin neler olduğunu açıklar ve değerlendirir.
3) Sağlık kuruluşlarında halkla ilişkilerin amaçlarını, ilkelerini ve fonksiyonunu açıklar.
4) Sağlık kuruluşlarında halkla ilişkileri ortaya çıkaran nedenleri değerlendirir.
5) Sağlık kuruluşlarında halkla ilişkilerin nasıl örgütlendiğini ve uygulama alanlarını açıklar.
6) Halkla ilişkilerde kullanılan araç, gereç ve yöntemleri tanımlar.
Program Yeterlilikleri | |||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | ||
Öğrenme Kazanımları | |||||||||
1 | Düşük | Orta | Orta | Orta | Düşük | ||||
2 | Düşük | Düşük | Düşük | Orta | Düşük | ||||
3 | Orta | Orta | Orta | Düşük | |||||
4 | |||||||||
5 | Düşük | Düşük | Düşük | Düşük | Düşük | Düşük | |||
6 | Düşük | Düşük | Düşük |
Yüz Yüze
Yok
Yok.
Halkla ilişkiler kavramı, tarihsel gelişimi, meslekleşme süreci, halkla ilişkilere yakın kavramlar, Sağlık kuruluşlarında halkla ilişkiler faaliyetleri, halkla ilişkilerde kullanılan araçlar, sağlık kurumlarında halkla ilişkiler fonksiyonu ve önemi.
1- Tengilimoğlu D. , Sağlık kurumlarında halkla ilişkiler, Gazi kitabevi, Ankara,
2001
2- Bıçakçı İ., İletişim ve Halkla İlişkiler, MediaCat Yayınları, Ankara, 1998
3- Sabuncuoğlu Z., İşletmelerde Halkla İlişkiler, Alfa Aktüel, İstanbul, 2004
4- Ders Notları..
1) Anlatım
2) Soru-Cevap
3) Tartışma
4) Beyin Fırtınası
Ara Sınav Notunun Başarıya Oranı |
40% |
---|---|
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
60% |
Toplam |
100% |
Türkçe
İstenmemekte